  • 1. Data: 2002-02-23 10:29:32
    Temat: mBank - telefony - zaczęli oddzwaniac
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    i oczywiście realizują kolejkę którą im utworzyłem, po3 -cim telefonie
    poprosiłem konsultanta żeby usunął zadania, niestety nie da się tego zrobić

    (przez jakieś 2 tygodnie nie dzwonili mimo składanych zamówień, teraz
    zaczęli realizować zaległości
    jak nie urok to ...)

  • 2. Data: 2002-02-23 19:05:52
    Temat: Re: mBank - telefony - zaczęli oddzwaniac
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > poprosiłem konsultanta żeby usunął zadania,
    niestety nie da się tego zrobić
    > (przez jakieś 2 tygodnie nie dzwonili mimo

    Trza było napisac na pbb po pierwszym nieudanym
    zamówieniu a tak to cierp ;-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-23 21:35:22
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Do mnie tez nie odzwaniali, ale jak sie rozdzwonili to w ciagu dwoch dni
    odebralem 5 telefonow (dobrze, ze nie 55).

    --
    By
    **Robert K**.

  • 4. Data: 2002-02-24 00:34:59
    Od: "MirekK" <M...@i...pl>

    Ja tez zlozyle dwie prosby o kontakt i okreslilem godzine....
    Zadzwonili w sobote o 8,30 ............
    Po co oni dopominaja sie o godzine kontaktu???
    A, ze o tej poze mialem wylaczony telefon to poproszono mnie o kontakt na
    mLinie- zadzwonilem
    niby wszystko zalatwilem, ale jestem cikaw czy drugie zgloszenie tez musi
    odczekac w kolejce na realizacje?
    MirekK

  • 5. Data: 2002-02-24 08:09:45
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Trza było napisac na pbb po pierwszym nieudanym
    > zamówieniu a tak to cierp ;-))

    teraz to już wiem jak to działa :-)

    trzeba złożyć JEDEN wpis i czekać grzecznie 2-3 tygodnie aż oddzwonią :-)

  • 6. Data: 2002-02-24 20:07:32
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

> [...]
    > poprosiłem konsultanta żeby usunął zadania, niestety nie da się tego zrobić
    >

    > (przez jakieś 2 tygodnie nie dzwonili mimo składanych zamówień, teraz

    nic w przyrodzie nie ginie ;)

  • 7. Data: 2002-02-28 13:56:10
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > jak nie urok to ...)
    >
    > Jestes podłym złośliwym człowieczkiem. Idz sobie do innego banku jak Ci mBank
    nie odpowiada.Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-02-28 13:58:30
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > No tak zawsze Ci czegoś będzie brakować...takim ludziom jak Ty dogodzić się
    nie da..idz do innego banku:)