  • Data: 2019-03-13 00:35:00
    Temat: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ze 3 tygodnie temu, w pewien miniony poniedziałek, na mój stary nr
    telefonu podany w mBanku zadzwonił telefon - na wyświetlaczu nr
    426120381. Odebrałem - cisza i rozłączenie po stronie dzwoniącego. Po
    przygodach z naciągaczami na spekulacje zagranicznymi akcjami oraz
    telemarketami wszelkiej maści sprzedającymi kołdry, garnki i
    zapraszającymi na spotkania w sprawie poprawy zdrowia, sprawdziłem ten
    numer w Internecie. Okazało się, że to mB. Przez cały tydzień od
    poniedziałku miałem już ponad 10 prób połączenia się ze mną. Czy kogoś
    też mBączek napastował via telefon? I co próbowali wciskać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/