    From: Aicha <b...@t...ja>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank szybkiego reagowania
    Date: Thu, 30 Jan 2014 01:39:34 +0100

    Zastrzegłam dziś rano delfinkową kartę (konto otworzyłam dla darmowego
    internetu mobilnego, a teraz pamiętanie o comiesięcznym przelewaniu kasy
    i wykorzystywaniu jej zrobiło się uciążliwe). Już po godzinie zadzwoniła
    konsultantka z pytaniem dlaczego im to robię, skoro mam bezpłatne konto
    :) Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała,
    że 100 PLN to przecież tak mało. Poskutkowały dopiero "inne
    zobowiązania". Uff... jedna karta mniej, następny do odstrzału będzie
    Credit Agricole.