  • 1. Data: 2005-12-09 09:22:10
    Temat: Inteligo - karta, limit
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Witam, a więc pytanie: czy są limity wypłat czy tez płatności kartą Visa
    Elektron? tak jak było przy zakładaniu zwykłego Superkonta? dawali limit 900
    potem 300.
    Chce sie przenieść do Inteligo a te Superkonto zamknąć w pi..u...

    a i jeszcze jedno, czy za wpłatę na rachunek inteligo w oddziałach PKO BP
    też sie płaci, albo będzie płacić?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 2. Data: 2005-12-09 09:42:48
    Temat: Re: Inteligo - karta, limit
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce sie przenieść do Inteligo a te Superkonto zamknąć w pi..u...
    > a i jeszcze jedno, czy za wpłatę na rachunek inteligo w oddziałach PKO BP

    co do limtów to już znalazłe, są co prawda podane 3 opcje, ale każda mnie
    zadowoli.
    Pozostaje pytanie czy wpłaty do Inteligo w oddziale banku bedą płatne?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 3. Data: 2005-12-09 14:55:16
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2005 10:42:48 +0100, Zephyr napisał(a):

    > Pozostaje pytanie czy wpłaty do Inteligo w oddziale banku bedą płatne?

    Na razie nic o tym nie wiadomo. Jakiś czas temu przez listę przewaliła się
    dykusja, że po wpłacie w okienku blokowana była na koncie opłata, która
    następnie była odblokowywana :-)

    --
    Pozdrawia, [2005-12-09 15:50:51]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl

  • 4. Data: 2005-12-09 18:00:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Flying Sourcer" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na razie nic o tym nie wiadomo.

    bo sa bezplatne
    wg TOiP2006 rowniez

    > Jakiś czas temu przez listę przewaliła się
    > dykusja, że po wpłacie w okienku blokowana była na koncie opłata, która
    > następnie była odblokowywana :-)

    co za bzdury?
    nie wplaty tylko wyplaty
    nie w okienku tylko w placowce PKO BP z POS przy pomocy karty
    tak bylo (prowizja 9,99 byla blokowana a potem odblokowywana) ale nie jest
    reszta sie sie zgadza...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2005-12-10 21:32:47
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Co do limitów standardowo przyznana jest opcja 2.