  • 1. Data: 2002-02-21 18:50:20
    Temat: mBank - pytanie
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Czy jak po zalozeniu konta dostane numer rachunku, to moge juz wplacac na
    niego pieniadze? Czy musze czekac na przesylke z umowa itp??

    Dzieki
    Rafal

  • 2. Data: 2002-02-21 18:57:20
    Temat: Re: mBank - pytanie
    Od: "e c i a" <a...@p...onet.pl>

    Ja wplacalam natychmiast po otrzymaniu numeru i pieniadze od razu
    "pracowaly" bez problemu.
    Nie wiem natomiast, jak wyglada wyplacanie.
    VE przeciez jeszcze nie ma, a przelewow na zewnatrz wowczas nie robilam.
    Ewa

  • 3. Data: 2002-02-21 19:11:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy jak po zalozeniu konta dostane numer rachunku, to moge juz wplacac na
    > niego pieniadze? Czy musze czekac na przesylke z umowa itp??

    mozesz

  • 5. Data: 2002-02-21 19:19:26
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > Czy jak po zalozeniu konta dostane numer rachunku, to moge juz wplacac na
    > niego pieniadze? Czy musze czekac na przesylke z umowa itp??

    mBank - możesz, izzyBank - nie możesz.

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk

  • 4. Data: 2002-02-21 19:19:26