  • 1. Data: 2002-02-21 18:43:19
    Temat: Kolejne banki tna oprocentowanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Kredyt Bank zmienił z dniem 19 lutego oprocentowanie niektórych lokat
    złotowych o stałym oprocentowaniu. Stopy tych depozytów obniżono średnio o
    0,5 pkt proc.

    Przykładowo: nowe oprocentowanie 1-miesięcznej lokaty Constans
    spada z 8,00 proc. do 7,50 proc., a 3-miesięcznej lokaty dla młodzieży
    Junior - z 8,50 proc. do 8,00 proc.

    Obniżono także oprocentowanie złotowych lokat terminowych o
    stałej stopie dla klientów korzystających z pakietu Ekstrabiznes oraz lokat
    dla klientów instytucjonalnych. Tu także średnia obniżka wyniosła 0,5 pkt
    proc.

    Oprocentowanie kredytów pozostaje bez zmian. Bank w tym roku
    obniżał je dwukrotnie - łącznie stopy kredytów obniżono w ich wyniku o
    średnio 1,5 pkt proc.

    Od 22 lutego w Banku Przemysłowym SA będzie obowiązywało nowe oprocentowanie
    lokat oszczędnościowych, dynamicznych oraz rentierskich.
    Lokaty oszczędnościowe ze zmienną stopą będą oprocentowane od 7,90 do 9,10%,
    natomiast w przypadku lokat o stałej stopie oprocentowanie będzie się
    kształtowało od 6,50 do 7,90%. Bank wymaga jednak minimalnej kwoty lokaty w
    wysokości 500 zł.
    Oprocentowanie lokat dynamicznych będzie kształtowało się od 6,80 do 8,10%.
    Lokaty rentierskie będą oferowane z oprocentowaniem od 7,80 do 9,10%.
    Minimalna kwota lokaty rentierskiej wynosi 5000 zł.
    Bank Przemysłowy od 1 marca zmieni oprocentowanie kont osobistych. "Moje
    Konto" będzie oprocentowane w wysokości 4,5%. Środki na "Moje Konto Plus"
    będą oprocentowane na poziomie 6%, a "Moje Złote Konto" będzie miało
    oprocentowanie wynoszące 7,5%.
    Rachunek bankowy bieżący będzie oprocentowany na poziomie 4%. (AN)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-21 18:50:15