  • 1. Data: 2002-02-21 18:01:13
    Temat: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    W jakich przypadkach bank korzysta z zapisu w umowie o poddaniu
    sie egzekucji roszczen na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego?

    I dlaczego zastrzega sobie mozliwosc wystawienia tytulu egzekucyjnego
    az do 2 lata (przyklad z umowy LGnet) od rozwiazania umowy?

    Jakie wysokosci limitu egzekucji roszczen z tego tytulu zastrzegaja
    sobie banki? Ja dotychczas spotkalem sie z 10.000 w inteligo,
    30.000 w mbanku i 50.000 w LGnet.

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 2. Data: 2002-02-22 07:47:52
    Temat: Re: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "Szczepan Kuźniarz" <s...@i...pl>

    > [...]
    >
    > Jakie wysokosci limitu egzekucji roszczen z tego tytulu zastrzegaja
    > sobie banki? Ja dotychczas spotkalem sie z 10.000 w inteligo,
    > 30.000 w mbanku i 50.000 w LGnet.

    Invest-Bank ma 18750 do 3 lat po zamknięciu rachunku.

  • 3. Data: 2002-02-22 13:40:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szczepan Kuźniarz"

    > Invest-Bank ma 18750 do 3 lat po zamknięciu rachunku.

    jedyny bank w ktorym nie podpisalem takiego tytulu to pkobp - zalozylem tam
    "superkonto" - rachunek umiejscowiony, bez karty i czekow z minimalna
    wplata 100 zl najrzadziej jak sie dalo (raz na rok) a pani i tak mi podsuwa
    do podpisania taki "tytul egzekucyjny".
    Ja sie jej pytam jak moge w takiej sytuacji na cos ich naciagnac i po
    naradzie z jakas zwierzchnoscia skreslila ten punkt.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-02-22 14:02:27
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > Ja sie jej pytam jak moge w takiej sytuacji na cos ich naciagnac i po
    > naradzie z jakas zwierzchnoscia skreslila ten punkt.

    Wpłacać przez 3 mies po 5000
    a w czwartym miesiącu zrobić debet
    - przelew
    (dostępne środki 5000)

    BAH

  • 5. Data: 2002-02-22 14:52:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH"

    > Wpłacać przez 3 mies po 5000 a w czwartym miesiącu zrobić debet
    > - przelew (dostępne środki 5000)

    nie rozumiem, na jaka kwote przelew? dostepne srodki = saldo i to tylko do
    dyspozycji w moim oddziale bo rachunek umijscowiony, wiec przelewu na
    wieksza kwote nie przyjma
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-02-22 15:49:00
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > nie rozumiem, na jaka kwote przelew? dostepne srodki = saldo i to tylko do
    > dyspozycji w moim oddziale bo rachunek umijscowiony, wiec przelewu na

    Racja
    Zmyliło mnie superkonto.
    Faktycznie dla Superkonta umiejscowionego
    nie dozwolone jest "saldo debetowe"
    Na zwykłym superkoncie występuje "dozwolone saldo debetowe"
    (którego wysokość nie jest klientowi ujawniana :-(( )

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-23 19:48:14
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    mala korekta techniczna:
    nie ma "superkonta umiejscowionego".
    superkonto to superkonto - jego regulamin dopuszcza debet
    umiejscowiony jest rachunek... ktorego regulaminu... hm... nie ma?
    pozdr
    Konrad