  • 1. Data: 2004-08-03 16:05:27
    Temat: mBank promocja, ale czego lub kogo
    Od: "Asmo" <r...@p...onet.pl>

    Witam forumówiczki i forumowiczów :D
    Czy ktoś(z klientów mBanku) dostał komunikat takiej treści?: Dziękujemy, że
    wybierasz mBank i korzystasz z naszych usług już od ponad ... lat. By docenić
    zaufanie, którym nas obdarzasz, chcemy zaoferować dodatkowe usługi na jeszcze
    korzystniejszych warunkach.
    O co tu biega??

  • 2. Data: 2004-08-03 17:20:53
    Temat: Re: mBank promocja, ale czego lub kogo
    Od: "BartekW" <b...@4...pl>

    Użytkownik "Asmo" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    docenić
    > zaufanie, którym nas obdarzasz, chcemy zaoferować dodatkowe usługi na

    Jaki komunikat? W czesci transakcyjnej? Zadzwon na mlinie i zapytaj ;-)

  • 3. Data: 2004-08-03 18:02:18
    Od: r...@p...onet.pl

    > Jaki komunikat? W czesci transakcyjnej? Zadzwon na mlinie i zapytaj ;-)

    Mają sami zadzwonić. Komunikat w komunikatach byl ;p Myslałem, że ktoś miał już
    coś takiego:)
    Pozdrawiam
    Asmo

  • 4. Data: 2004-08-03 18:57:12
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > zaufanie, którym nas obdarzasz, chcemy zaoferować dodatkowe usługi na jeszcze

    Witaj,
    w taki zawoalowany sposób mBank uprzedza, ze wkrótce ktoś zadzwoni do Ciebie z
    promocyjną ofertą i nie będzie to teledomokrążca, tylko mLinek (wzgl. mLinka)
    pozdr
    hidie

  • 5. Data: 2004-08-03 20:15:13
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > w taki zawoalowany sposób mBank uprzedza, ze wkrótce ktoś zadzwoni do
    Ciebie z
    > promocyjną ofertą i nie będzie to teledomokrążca, tylko mLinek (wzgl.
    mLinka)

    z tym ze tresc zlozonej niby-promocyjnej oferty - bedzie typowa dla
    domokrazcy
    "mamy przyjemnosc poinformowac Pana/Pania, ze dla tak znamienitego klienta
    mamy oferte hiperspecjalna, kredyt/kk itp ...... w kwocie ....
    Jesli jest pan zainteresowany - to prosze odpowiedziec na kilka pytan
    nr buta ...... imie kochanki itp itd

    czyli robimy wszystko by nasi klienci placili za co tylko sie da - a owa
    specjalna promocja - "specjalnie dla pana/i" to zwykla mbankowa oferta.
    ps
    najczesciej dzwonia do posiadaczy znacznego wkladu - celem zaoferowania gold
    kk :-) bo wychaodza ze slusznego zalozenia, ze jak ktos u nich trzyma
    znaczna forse, to znaczy ze ma jej serio zbyt duzo i zapewne lyknie jeszcze
    jedna oplate za cokolwiek.
    :-)

  • 6. Data: 2004-08-03 20:18:52
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości

    > z tym ze tresc zlozonej niby-promocyjnej oferty - bedzie typowa dla
    > domokrazcy

    Typowa dla sprzedawcy ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-08-03 20:19:42
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał

    > Typowa dla sprzedawcy ;-)

    :-)))))

  • 8. Data: 2004-08-03 20:45:29
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    docenić
    > zaufanie, którym nas obdarzasz, chcemy zaoferować dodatkowe usługi na

    Chcą Ci zproponować jakiś produkt (usługę) po 'promocyjnej cenie' np. 6 PLN
    miesięcznie, a w zamian za to obniżą Ci opłatę za dotychczasowe produkty
    (uslugi) o 2 PLN miesięcznie.
    Żeby było korzystniej. Dla nich oczywiście, ale czepiać się nie możesz, bo
    nie napisali w tej wiadomości, dla kogo te warunki mają być korzystniejsze
    :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 9. Data: 2004-08-04 17:06:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 3 Aug 2004 20:57:12 +0200,
    osoba podpisana: hidie <h...@o...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > promocyjną ofertą i nie będzie to teledomokrążca, tylko mLinek (wzgl. mLinka)

    A u mnie nic ;-( A ja wcale wiele nie chcę. Darmowe przlewy by
    wystarczyły ;-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system

  • 10. Data: 2004-08-07 06:05:47
    Od: Walasek Przemyslaw <p...@p...w.pl>

    > Mają sami zadzwonić. Komunikat w komunikatach byl ;p Myslałem, że ktoś miał już
    > coś takiego:)

    Swego czasu co 3 tygodnie stresowali mnie komunikatami :) Myslalem ze
    moze jakies przelewy nie wychodzily czy cos... a tu zwykly spam, ze niby
    analiza rachunku wykazala ze moge ubiegac sie o KK na podstawie
    historii.
    Przy 4 komunikacie moja psychika ulegla tej "podprogowej" :D reklamie i
    mowie, co mi szkodzi, sprawdze o co chodzi... przywalilem w link
    fomularza... wytrzymalem 2-3 strony formularza... i jak przeczytalem ze
    mam jakies dokumenty przygotowac do wyslania (zaswiadczenia),
    zadzwonilem do mlinek _grzecznie_ poprosilem o wstrzymanie wszystkich
    komunikatow o charakterze reklamowym ktore wymagaja wiecej niz
    wcisniecia przycisku i zlozenia podpisu :) Jak bede cos potrzebowal to
    sie sam zglosze :) Obiecano mi ze sytuacja sie nie powtorzy, ale wiadomo
    bankom sie nie wierzy :) i komunikaty wciaz otrzymuje co jakis czas.

    Przy okazji zadalem zaczepne pytanie:

    Ja: czy Pani uwaza ze te warunki sa atrakcyjnedla mnie czy dla banku?
    Jezeli dla mnie to ile zyskam? (pytalem szczerze, bo jak wspomnialem do
    formularza przeszedlem z linku, a regulaminow i prowizji tez nie znalem)

    Odp: Bedzie pan mogl dokonac zakupow bez nawet jak na koncie nie bedzie
    srodkow!

    Ja: Ale prosze Pani, czy Pani mi przewiduje rychle bankructwo? Przeciez
    ja mam pieniadze na koncie i mysle za na dlugo mi starcza a nawet cos
    moze przybedzie...?

    Odp: Nie, oczywiscie ze nie bankructwo...

    Ja: No to prosze mi powiedziec co zyskuje, poza kolejnymi ewentualnymi
    oplatami, prowizjami itp ktore zostana mi pobrane?

    Odp: No przeciez to KK, wiadomo jakie sa zalety...

    Ja: Przykro mi, nigdy nie mialem i nie rozumiem tych "zalet", prosze mi
    wyjasnic.

    Odp: To ja pana przelacze do...

    Ja: Nie, nie prosze mnie nie przelaczac, wiem juz wszystko co chcialem,
    prosze zadbac zeby komunikatow niebylo. Do widzenia.

    --
    Walasek Przemyslaw