  • 1. Data: 2004-08-03 12:22:23
    Temat: IBAN :(
    Od: "Barman Wrocek .." <b...@g...pl>

    Hmmm idem sobie do swojego banku PeKaO S.A. ale oczywisie nie swojego
    oddzialu bo mi jechac sie do domu nie kce ... jakies 250km a przemila Pani
    mowi mi iz nie moze mi podac numeru mojego konta ... :( poniewaz nie ma
    takiej mozliwosci ... system calkowicie integrowany i rozlegly ... zapytuje
    sie to po co mi taki bank ?? gdzei zeby sprawdzic swoj numer konta ...
    potrzebny dla pewnych rozarchunkow musze dokonac wplaty albo wyplaty ocby 1
    PLN (slowne jedanego polskiego zotego)??

    moze mi ktos powie dlaczego to jest taka wielka tajemnica okryte??
    a mam karte electron + dow. osobisty + drugi dokumnet ...
    pozdrawiam
    barman

  • 2. Data: 2004-08-03 13:19:09
    Temat: Re: IBAN :(
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Barman Wrocek .. wrote:
    > zapytuje sie to po co mi taki bank ??

    > pozdrawiam
    > barman

    to jest suszne pytanie, wielu ludzi przed toba zadawalo sobnie to
    pytanie, wiekszosc juz nie ma z tym bankiem nic do czynienia.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 3. Data: 2004-08-03 13:36:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam

    > to jest suszne pytanie, wielu ludzi przed toba zadawalo sobnie to
    > pytanie, wiekszosc juz nie ma z tym bankiem nic do czynienia.

    Zapomiales dodac, "wsród Grupowiczów" ;))
    Bo ludzie stojacy w kolejkach w oddzialach chyba o tym nie wiedza ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-08-03 13:40:29
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Zapomiales dodac, "wsród Grupowiczów" ;))
    > Bo ludzie stojacy w kolejkach w oddzialach chyba o tym nie wiedza ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    wiedza, a ci stojacy w kolejkach to sztuczny tlum robia :-) wynajeci
    przez bank stoja 2 h w jednym oddziale potem jada so 2, 3 i 4 i dzien
    pracy z glowy :-)

    --

    GideoN

  • 5. Data: 2004-08-03 16:15:27