  • 1. Data: 2004-08-03 14:41:07
    Temat: Do tych co podpisali umowę o kredyt hipoteczny.
    Od: "an" <l...@p...gazeta.pl>

    Czy w umowie jest jasno określone oprocentowanie w czasie całego okresu
    spłaty kredytu; to znaczy czy jest napisane Np. libor 3 m-c + 2% marży
    banku? Czy też są jakieś warunki dodatkowe?
    Mnie PTF podsuwa umowę w której są dodatkowe punkty mówiące o możliwej
    zmianie oprocentowania w zależności od różnych czynników Np. inflacji, stopy
    rezerw w Banku Centralnym, zmiany warunków działania banków i tym podobne.
    Czy tak jest wszędzie i czy można podpisać umowę zawierającą tak bliżej
    nieokreślone warunki??
    Pozdrawiam. an.

  • 2. Data: 2004-08-03 14:46:40
    Temat: Re: Do tych co podpisali umowę o kredyt hipoteczny.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    an <l...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Czy w umowie jest jasno określone oprocentowanie w czasie całego
    > okresu spłaty kredytu; to znaczy czy jest napisane Np. libor 3 m-c +
    > 2% marży banku? Czy też są jakieś warunki dodatkowe?

    Zalezy od bankow. Ale coraz czesciej uzaleznione jest tylko od WIBORu.
    Jednym slowem - albo kaz wykreslic te punkty ze swojej umowy - albo szukaj
    gdzie indziej :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-03 14:49:21
    Od: <p...@w...pl>

    Ja mam w PKO BP i tam jest tylko prowizja banku plus to takiej jakieś libor
    czy jak mu tam.