eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - pełne zaskoczenie › mBank - pełne zaskoczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: o...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - pełne zaskoczenie
    Date: 27 Dec 2002 13:26:35 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 42
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1040991995 3720 192.168.240.245 (27 Dec 2002 12:26:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Dec 2002 12:26:35 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.108.177.77, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatibile; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:219297
    [ ukryj nagłówki ]

    Przeszło miesiąc temu zadzwoniłem do mBanku, żeby zmienić dane w kartotece &#8211;
    jedynie serię dowodu osobistego, bo wyrobiłem sobie nowy. Niestety okazało się,
    że nie mogę zrobić tego telefonicznie &#8211; mimo, że trzymałem u nich jedynie
    oszczędności... Dowiedziałem się, że muszę wysłać pocztą ksero dowodu wraz z
    wnioskiem o aktualizację danych. Wkurzyła mnie sytuacja &#8211; bo nie po to
    założyłem sobie tam (przeszło rok temu) konto, żeby latać jeszcze po poczcie >
    nie mam czasu na takie pierdoły.
    Upewniając się ponownie czy nie jest możliwa taka usługa telefonicznie &#8211;
    opisując moją sytuację - poprosiłem panienkę, żeby przelała wszystkie moje
    oszczędności na zdefiniowany wcześniej w innym banku rachunek, zablokowałem
    karty (pociąłem je z przyjemnością nożyczkami) i poprosiłem o zamknięcie
    rachunku.
    Niestety to też okazało się niemożliwe &#8211; muszę wysłać pocztą listem
    oświadczenie i prośbę o zamknięcie rachunku i przelanie pozostałych środków na
    mój rachunek w innym banku. Do wysłania wydrukowanego już od dawna oświadczenia
    zabieram się od ładnych 5 tygodni i nigdy nie miałem czasu, żeby wyskoczyć na
    pocztę (tym bardziej, że poczta &#8222;skoczkom&#8221; nie płaci :-)).

    Na początku grudnia przelałem sobie jeszcze telefonicznie odsetki z emaxa i
    ekonta.

    Dziś przeglądając historię swojego rachunku (tego zdefiniowanego w mBanku)
    zauważyłem dwa nowe przelewy &#8211; jeden na ok. 20 gr, drugi na ok. 70 gr
    (prawdopodobnie odsetki z odsetek)- zatytułowane ZAMKNIĘCIE RACHUNKU z mBanku.

    Bardzo im dziękuję za prezent świąteczno-noworoczny. Nie muszę już wysyłać
    poleconego listu do Łodzi.

    Zastanawia mnie tylko, czy nie mogli zaoszczędzić sobie i mi czasu, nerwów i
    zamknąć rachunek od razu, jak ich o to prosiłem. Ponadto &#8211; zastanawia mnie też
    na jakiej podstawie zamknęli teraz moje rachunki (skoro nie wysłałem
    oświadczenia, którego tak stanowczo wymagali) i czemu nie byli na tyle
    uprzejmi, zeby mnie o tym zawiadomić (np. załączając bardzo miłą kartkę
    świąteczną)?

    Czy ktoś zna odpowiedź na te pytania?
    Dzięki
    odz


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1