    From: "pantau" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Date: Sun, 22 Dec 2002 23:24:02 +0100

    Witam,
    Mam od dluzszego czasu eMaxa w mBanku i od dluzszego czasu go nie uzywam. Z
    lenistwa po prostu go nie zamknalem. Pozapominalem wszyskich PINow itp.
    Ostatnio otworzylem jednak eKonto i zyskalem ponowny wglad do obu rachunkow.
    Jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy zobaczylem dzisiaj, ze saldo na eMaxie
    wynosi - 36 zl, choc nic z nim nie robie, utrzymujac bohatersko zerowy stan
    konta od dawna. Jak wytlumaczyla mi babeczka z mlinii jest to oplata za
    wznowiona karte. Tak mnie to zagielo, ze nic nie powiedzialem.
    Nikt nie byl mnie laskaw powiadomic, ze nagle bezplatna karta kosztuje 36 zl
    i cholernie mi sie to nie podoba, ze dowiaduje sie o tym zauwazajac debet na
    koncie. Biorac pod uwage, ze rachunku nie uzywam od dawna i nie pamietam
    pinu do tej karty wkurza mnie to jeszcze bardziej. Gdyby ktos raczyl mnie o
    tym powiadomic, to zrezygnowalbym z tej karty natychmiat, a przy okazji w
    ogole zamknal konto (bo mi nie potrzebne).
    I teraz moje pytanie - czy to ladnie tak robic?
    A serio - jakos nie chce mi sie wierzyc, ze mozna sobie tak zmienic warunki
    umowy (zupelnie sie na tym nie znam). Moze w kopercie z karta byla jakas
    informacja o zmianie oplat i "jak mi sie nie podoba to moge zrezygnowac"?
    Gdzie tkwi kruczek, ze mozna mnie nie poinformowac o wprowadzeniu oplaty,
    wyslac karte i pobrac za to pieniadze?
    Zaczynam sie bac, ze niedlugo ktos obciazy mi konto za darmowe (dotychczas)
    gazetki z hipermarketow, ktore zalegaja pod moimi drzwiami.
    Przepraszam za dlugosc, ale jestem zszokowany i szukam wytlumaczenia - czy
    Wam napisali o wprowadzeniu oplat, czy to zgodnie z prawem???
    pozdrawiam
    Mikolaj
    UWAGA - ODPOWIADAJĄĆ USUŃ NOSPAM Z ADRESU