  • Data: 2002-12-23 09:30:31
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Cos w tym jest. Prowadzenie rachunkow cos tam kosztuje, a jak tona ludzi ma
    > ciagle 0,00 to ktos inny musi na nich placic
    >
    > Fantom

    Ludzie co wy mówicie!!!. Ile kosztuje prowadzenie rachunku, na którym nie są
    wykonywane żadne operacje? Czy wyciagi (puste) wysyła się pocztą? Ja rozumiem
    pewną prawidłowość psychologiczną: "Jeżeli dokonałem pewnego wyboru, to bedę
    jego bronił nie mogąc obiektywnie spojrzeć na rzeczywistość". Ale są pewne
    granice.
    Dokonanie drastycznej zwyżki opłat powinno być poprzedzone odpowiednią
    informacją. To jest elementarz właściwej współpracy banku z Klientem. Jeżeli
    bank tak nie postepuje, to znaczy, że zaczyna "olewac" Klienta. A Wy jako
    Klienci jeszcze chwalicie takie postępowanie. To nie ten biedny Kolega, któremu
    naliczono tak duża opłatę jest "winny", tylko Wy, którzy próbujecie za wszelką
    cenę usprawiedliwić takie działanie banku. Tensor1.