  • 11. Data: 2002-02-18 00:00:00
    Temat: Re: mBank nie klamie, ale i nie mowi prawdy ;-)
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    14 Feb 02 20:24, Jacek Maliszewski pisal do All:

    JM> No ladnie. Jesli inflacja w okresie marzec 2002 - marzec 2003 wyniesie
    JM> 5% (taka jest moja prognoza), to realne dochody odsetkowe w mBanku
    JM> wyniosa w ciagu toku tylko 2,0417%. (1,071438 / 1,05)

    Bardzo to optymistyczna prognoza, bo zakładająca, że stopa w mBanku cały rok
    pozostanie na dotychczasowym poziomie. :(

    JM> Czyli koniec ELDORADO. Skonczylo sie zarabianie na lokatach bankowych.
    JM> Moze wiec faktycznie teraz nieruchomosci? A moze akcje? A moze jednak
    JM> waluty???

    JM> Co wy o tym sadzicie?

    Jak inflacja zacznie rosnac, to rentownosc BS też powinna pójść w gore.
    W kombinacji z akcjami moze to wypaść nieco lepiej, ale w czasie recesji
    uzyskac dochod _reanlnie_ > 3-5% (w skali roku) bedzie bardzo trudno.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 12. Data: 2002-02-18 19:50:59
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > Ale chyba jednak ma racje - tak wszyscy beda podawali.
    > Przeceiz jak masz lace netto brutto - to tez zalezy ile w roku zarobisz i
    > ktorym progu sie schowasz - a nie wymagasz od pracodawy zeby ci to liczyl-
    > on podaje ci place brutto i g. go obchodzi :)
    Czy przypadkiem nie zmieniło się to jakiś czas temu...? Wydaje mi się, że
    teraz pracodawca ma obowiązek podawać wynagrodzenie netto. [?]
    Mac.