  • 1. Data: 2015-03-24 22:55:04
    Temat: mBank - mobilne a nijakie :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam konto "nijakie ekonto" :) w mbanku ktore daje mi 0% na rachunku.

    A mBank proponuje teraz mobilne ktore daje 4% do 3.000.
    Niby grosze ale z drugiej strony konsltant twierdzi, ze zmiana poza
    dodaniem oprocentowania nie niesie ze sobą zadnych innych skutków i zmian
    warunków, zwłaszcza negatywnych.

    Prawda li to? :)

  • 2. Data: 2015-03-25 09:14:34
    Temat: Re: mBank - mobilne a nijakie :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > Niby grosze ale z drugiej strony konsltant twierdzi, ze zmiana poza
    > dodaniem oprocentowania nie niesie ze sobą zadnych innych skutków i zmian

    O ile pamietam to sa niuanse w taryfie maly drukiem.
    Przestudiowac trzeba :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-03-25 09:22:55
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Najważniejsze to minimum 1 tys wpływu na konto, 200 obrotu dowolną kartą i wszystkie
    bankomaty na świecie za darmo. Reszta jak w nijakim:) ekoncie.