  • 1. Data: 2015-03-24 21:29:51
    Temat: Plebiscyt "Złoty Bankier"
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    W wewnętrznej poczcie mBanku dostałem wiadomość zachęcającą do oddania
    na nich głosu w plebiscycie "Złoty Bankier".
    Tak sobie myślę, że gdyby był plebiscyt na najbardziej "zakręcony"
    interfejs, to bym na nich zagłosował, ale w obecnym plebiscycie to się
    jednak wstrzymam.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-03-25 09:19:03
    Temat: Re: Plebiscyt "Złoty Bankier"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:29:51 +0100, Chris94 napisał(a):
> [...]
    > Tak sobie myślę, że gdyby był plebiscyt na najbardziej "zakręcony"
    > interfejs, to bym na nich zagłosował, ale w obecnym plebiscycie to się

    Tez bym chetnie zaglosowal ... ale nie mozna ujemnych punktow przyznac
    ... zreszta nie im jednym sie nalezy...

    A moze zaglosowac na inny bank, co ma najzwyklejszy interfejs i da im
    to do myslenia ?

    J.

  • 3. Data: 2015-03-25 21:51:50
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 25.03.2015 o 09:19, J.F. pisze:

    > A moze zaglosowac na inny bank, co ma najzwyklejszy interfejs i da im
    > to do myslenia ?

    Taaa wydali niedawno kupę kasy na nowy interface i teraz pod wpływem
    namowy klientów wydadzą kolejną kasę na kolejne zmiany? Trzeba się już z
    tym pogodzić i albo zaakceptować nowe www albo zmienić bank ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2015-03-26 00:00:32
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2015-03-25 09:19, J.F. pisze:
    > A moze zaglosowac na inny bank, co ma najzwyklejszy interfejs i da im
    > to do myslenia ?

    Na pewno nie da im do myślenia, ale pomysł jest słuszny. Zachęcili mnie
    do głosowania i w żadnej kategorii nie zdobyli mojego uznania.

    Zagłosowałbym na nich w następujących kategoriach:
    1. "Największa ilość kliknięć w celu modyfikacji numeru rachunku
    zdefiniowanego odbiorcy".
    2. "Najdłuższy czas wykonania 10 przelewów w jednej sesji"
    3. "Najszybszy wzrost opłat za kartę debetową"
    4. "Najmniej przyjazny interfejs"

    Może w przyszłym roku będzie taka możliwość :)

  • 5. Data: 2015-03-30 20:26:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 5511c946$0$15053$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Tak sobie myślę, że gdyby był plebiscyt na najbardziej "zakręcony"
    > interfejs, to bym na nich zagłosował, ale w obecnym plebiscycie to się

    Za słowność ;) -- mieli przysłać m@ila z informacją o 4% na eKoncie.
    Najpierw dobijali się kilkakrotnie (telefonicznie), następnie obiecali
    m@il -- tygodnie mijają, ale m@ila nie widzę... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'