  • 1. Data: 2007-08-08 06:12:27
    Temat: mBank, kredyt, nie polecam
    Od: Robiq <R...@g...usun.szczecin.pl>

    Witam
    Chyba że ma się ochotę czekać w nieskończoność na decyzję,
    niekompetentna obsługa (ściemniajacy handlowiec), uwagi osób
    oceniających operat i zdolność kredytową wzbudzające duże wątpliwości co
    do ich inteligencji, zero reakcji na zapytania...

    Kredyt miał być na zakup działki przy 60% udziale własnym, zdolnosć
    kredytowa na ok. 500000 - czekam juz 3 miesiąc - z ciekawości poczekam
    jeszcze...

    A sam kredyt dostałem w Kredyt Banku w 2 tygodnie od podpisania wniosku!

    Pozdrawiam mBankowiczów
    Robi

  • 2. Data: 2007-08-08 06:26:34
    Temat: Re: mBank, kredyt, nie polecam
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robiq porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > oceniających operat i zdolność kredytową wzbudzające duże wątpliwości co
    > do ich inteligencji, zero reakcji na zapytania...

    Ameryki nie odkryles, wystarczy poczytac grupe

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-08 06:49:38
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Podobne odczucia mialem przy nabywaniu polisy OC+AC
    Wniosek "sam sie skasowal"...
    Marx