  • 1. Data: 2007-02-05 10:08:15
    Temat: mBank - kolejna podwyżka kredytu
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Załamałem się :(

  • 2. Data: 2007-02-05 10:25:41
    Temat: Re: mBank - kolejna podwyżka kredytu
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 05.02.2007 Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał/a:
    > Załamałem się :(

    Frank spada musza jakos sobie to odbic :P

  • 3. Data: 2007-02-05 10:32:57
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Tomasz Roskal napisał(a):

    > Frank spada musza jakos sobie to odbic :P

    Pytanie kto finansuje to, co ci złodzieje dają górnikom i rolnikom.

  • 4. Data: 2007-02-05 10:34:05
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie kto finansuje to, co ci złodzieje dają górnikom i rolnikom.

    Pan, pani, społeczeństwo ;)
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-02-05 10:38:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 lut o godzinie 11:32, na pl.biznes.banki, Jacek Popławski
    napisał(a):

    > Pytanie kto finansuje to, co ci złodzieje dają górnikom i rolnikom.

    Te dwie grupy społeczne - przynajmniej pracują.
    A co z tą grupą:
    http://wiadomosci.onet.pl/1479319,11,item.html
    ?
    Na nic nie ma kasy, ale dla nich jest.

    --
    Herbi
    05-02-2007 11:38:20

  • 6. Data: 2007-02-05 12:38:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 5 Feb 2007 11:38:24 +0100, Herbi <z...@o...pl> wrote:

    >Te dwie grupy społeczne - przynajmniej pracują.
    >A co z tą grupą:
    >http://wiadomosci.onet.pl/1479319,11,item.html
    >?
    >Na nic nie ma kasy, ale dla nich jest.

    Dość dziwnie brzmi

    :"Suma sumarum w 2004 roku dawaliśmy Kościołowi około 5 miliardów zł,
    :nie licząc prywatnych datków. Kwota ta rokrocznie rośnie" - wylicza
    :posłanka SLD.

    W kontekście tego, kto był premierem wtedy i jaka partia rządziła.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2007-02-05 15:03:24
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Załamałem się :(

    Jeśli chodzi o CHF, to zerknij sobie na stronę:
    http://pieniadz.hoga.pl/libor_chf.asp
    I oczywiście w historię zmian Liboru. A zasada jest prosta im wyższy Libor,
    tym większe oprocentowanie kredytu. Ja mam też kredyt w CHF, ale oparty
    wprost na Liborze + 1% marży. W mBanku, z tego co wiem, to bank decyduje o
    wysokości tego oprocentowania, w jakimś tam cyklu, ale podstawą zawsze
    będzie Libor.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 8. Data: 2007-02-05 16:45:30
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Frank spada musza jakos sobie to odbic :P

    A co jedno (kurs) ma z drugim (oprocentowanie) wspólnego?

    Po za tym polityka FX banków jest zazwyczaj taka że mają ustaloną stałą
    marżę procentową dla transakcji FX także czy kurs będzie 10 czy 1 to zarobią
    tyle samo.

    Darek

  • 9. Data: 2007-02-05 17:13:32
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 05.02.2007 Darek <n...@p...maila.pl> napisał/a:

    > A co jedno (kurs) ma z drugim (oprocentowanie) wspólnego?

    A kiedy bank zarabia wiecej? Gdy kurs jest wyzszy od tego gdy brales
    kredyt czy gdy jest nizszy?

  • 10. Data: 2007-02-05 17:18:04
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A kiedy bank zarabia wiecej? Gdy kurs jest wyzszy od tego gdy brales
    > kredyt czy gdy jest nizszy?

    nie ma to znaczenia, bank zarabia na marzy od kredytu