  • 1. Data: 2007-02-04 18:01:21
    Temat: [ot][Internet w Polsce] Posuniecia TP
    Od: "Sz" <s...@o...eu>

    Witam,

    Zniesienie limitów przez TP to IMHO krok w kierunku normalności !

    Z definicji, która była np. w magazynie CHIP wynika, że stałe łączę to takie
    które zapewnia stałe parametry przez cały okres rozliczeniowy, a więc łącze bez
    jakichkolwiek limitów. Internet szerokopasmowy to z kolei stałe łącze o
    prędkości (download) conajmniej 384 kbps (według starej definicji UE).

    Tak więc, jeszcze nie wszystkie łącza w Polsce to stałe / szerokopasmowe łącza.
    :( Ale cóż, Polska zacofany kraj.... PIS musiałby rządzić z 40-50 kadencji żeby
    wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)

    Co Wy myślicie o zmianach w Neostradzie TP ?
    Czy inne sieci, np. UPC również pójdą tym śladem ?

    TP przybyła liczna konkurencja (np. GTS, NETIA, DIALOG i inne), które od dawna
    nie mają limitów ! TP traci klientów bardzo szybko, stąd chyba to zniesienie
    limitów... Wreszcie zaczyna się konkurencja, walka o klienta, co może skończyć
    się tylko dobrze dla nas - klientów!

    _________________
    Pozdrawia, Szumi

    -> www.clubtt.pl

  • 2. Data: 2007-02-04 19:14:31
    Temat: Re: [ot][Internet w Polsce] Posuniecia TP
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Sz napisał(a):
> [...]
    > wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)(...)
    > Co Wy myślicie o zmianach w Neostradzie TP ?
    NTG
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-04 21:13:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sz" <s...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > zniesienie
    > limitów... Wreszcie zaczyna się konkurencja, walka o klienta, co może

    Myślimy, że ci się nudzi i że sdecydowanie w ustawie powinien być zakaz
    podłączania internetu oseskom, którzy nie potrafią jeszcze czytać.
    Szczególnie opisu grup dyskusyjnych. Jestem za ty, żeby to był egzamin
    państwowy potwierdzony certyfikatem i dopiero na jego podstawie tepsa
    mogłaby podłączać internet. Nawet "wąskopasmowy".

  • 4. Data: 2007-02-04 21:35:34
    Od: "Ger" <s...@m...com>

    "Sz" <s...@o...eu> wrote in message
    > Witam,