eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Date: Thu, 14 Aug 2014 12:40:00 +0200

    Ostatnio miałem trochę problemów z rezerwacją hotelu przy pomocy karty
    kredytowej wydanej w mBanku. Dość długo nie mogłem się zorientować o co
    chodzi. Niespecjalnie pomogło w wyjaśnieniu sprawy to, że mLinka przy
    pierwszym kontakcie powiedziała, że sprawdziła próby uwierzytelniania
    mojej karty i żadnych od miesiąca nie było (co później okazało się
    nieprawdą). Przy drugim kontakcie inna mLinka potwierdziła, że powodem
    odrzucenia autoryzacji był "błąd terminala". Normalnie po takiej
    informacji pewnie bym już zrezygnował, no ale byłem lekko zdesperowany i
    postanowiłem pociągnąć temat pytając o jaki błąd chodzi. Powodem było
    rzekomo użycie paska magnetycznego zamiast chipa.
    booking.com, gdzie rezerwowałem hotel zapewne przekazuje dane które są na
    pierwszej stronie karty kredytowej i oni je tam pewnie wklepują do
    jakiegoś terminala co pewnie wygląda jak użycie paska. Okazało się, że w
    mBanku (i pewnie w innych bankach) taki sposób użycia karty nie jest
    akceptowany. Dodam, że miałem ustawione niezerowe limity na wszystkie
    dostępne w interfejsie użytkownika rodzaje transakcji, w tym "Transakcje
    korespondencyjn­e i telefoniczne". Okazało się jednak, że można poprosić o
    tymczasowe (na 3 dni) zezwolenie takiego sposobu autoryzacji karty, co
    uczyniłem. Poniżej wkejam wiadomość otrzymaną z booking.com w razie gdyby
    ktoś próbował szukać rozwiązania problemu po fragmencie treści otrzymanego
    maila (tak jak ja to wcześniej robiłem, ale bezskutecznie).