eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank czyli beton , w którym już niedługo będzie sobie można lajfstajlowo "pograć" przelewami ;) › mBank czyli beton , w którym już niedługo będzie sobie można lajfstajlowo "pograć" przelewami ;)
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank czyli beton , w którym już niedługo będzie sobie można
    lajfstajlowo "pograć" przelewami ;)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 21:50:39 +0000 (UTC)

    Znowu z tego samego źródła co ostatnio, ale tym razem to chyba PRowy
    wywiad a raczej bym powiedział hmmm ponad wymiarowy. No na pewno nie mój
    poziom abstrakcji he he. Co lepsze mi wpadło to wrzucam:

    P: A dziś korzystanie z mBanku nie jest przyjemne?

    O: Dziś w ogóle bankowość online funkcjonuje w nieco inżynieryjno--
    księgowo-funkcjonalnym ujęciu. To jest poprawne i prawidłowe
    merytorycznie, ale raczej ciosane grubym toporkiem w kamieniu. Natomiast
    jeśli sobie popatrzymy na wszystkie inne usługi, które nas otaczają w
    sieci: rozrywkę, media, wyszukiwanie informacji, to widzimy, że to nie
    tylko użyteczne, ale także piękne zaprojektowane i miłe do korzystania.
    Chcemy, aby bankowość również taka była.

    O: To znaczy co, zamierzacie zrobić z mBanku serwis life-style'owy?

    P: Dla dużej liczby osób ważne jest dziś w jaki sposób spędzają wolny
    czas za pośrednictwem sieci i powaga instytucji bankowej wcale nie
    oznacza, że serwis bankowy ma wyglądać topornie, rodem z minionej epoki.
    Bankowość i finanse są czymś, z czego korzystamy każdego dnia, więc jeśli
    tak traktujemy life-style, to owszem nowy mBank będzie serwisem life-
    style'owym, co - podkreślam z całą stanowczością - wcale nie ujmuje
    powagi poważnej instytucji finansowej, jaką jest nasz bank.

    P: W czym jeszcze nowy mBank ma być innowacyjny?

    O: Grywalizacja - będzie ona skoncentrowana na scenariuszach pomagających
    klientom wejść w nowy system i nauczenia się nowych funkcji. Nie będą to
    żadne mało poważne i niepożądane narzędzia, lecz coś co będzie dawało
    fajny mechanizm zaangażowania i obniżenia barier, obaw przed korzystaniem
    z nowych opcji. Kolejna rzecz - płatności P2P, czyli person-to-person. To
    właśnie tutaj mieści się ten przelew, o którym pan wspominał, choć to
    oczywiście nie wszystko, bowiem de facto tworzymy cały nową filozofię od
    strony klienta, jak wysyłać pieniądze za pośrednictwem banku.

    i na koniec zostawiam to co jak przeczytałem, to zacząłem się od razu
    poważnie zastanawiać czy już konta tam nie zamknąć ;)

    P: Mówił Pan, że nowy mBank to 10 innowacyjnych punktów. Dotychczas
    przedstawiliście dwa: nowy sposób na przelewy oraz mOkazje. Czego jeszcze
    możemy się spodziewać?

    (...) To przede wszystkim nowoczesny system bankowości internetowej
    oparty na rewolucyjnie nowej szacie graficznej i intuicyjnym interfejsie
    użytkownika. To bankowość w czasie rzeczywistym, wychwytująca
    scenariusze, w których znajduje się nasz klient tu i teraz, w odpowiednim
    miejscu i czasie. To pozwoli nam zamienić to, co zazwyczaj jest spamem
    marketingowym w prawdziwe doradztwo. (...)

    Hmmm czy leci z nami pilot? Ja czytając to mam wrażenie, że aktualnie mBąk
    jak i inne banki są centralnie do dupy, bez ładu i składu, więc musi
    nadejść nowe oraz lepsze i oni nam dla nas to zrobią ;)
    Często w dyskusjach na grupie przewijają się tezy iż www mBanku jest
    optymalne, szybkie i takie jak trzeba. No i co teraz? Nie znacie się hi
    hi.

    <http://www.spidersweb.pl/2013/02/michal-panowicz-no
    wy-mbank-bankowosc-
    online-nie-musi-byc-ciosana-toporkiem-w-kamieniu.htm
    l>

    --
    xbartx