    From: "MaFi" <mafi_lublin[NO_SPAM_PLEASE]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] cofnięcie przelewu?
    Date: Wed, 21 Sep 2005 13:15:38 +0200

    Witam!

    Pierwszy raz tutaj piszę z prośbą o pomoc.

    Mianowicie mam eKONTO w mBanku.
    Wczoraj dokonałem przelewu na inne konto w mBanku [należące do innej osoby].

    Problem w tym, że jak się później okazało pieniądze poszły tam,
    gdzie nie trzeba. Zamiast przelać pieniądze osobie X na konto X,
    to przelałem osobie Y na konto Y.

    Chciałbym zatem cofnąć przelew.
    Zadzwoniłem więc na mLinie, tam jednak zostałem ponformowany,
    że przelew został już zrealizowany. Jednynie co mogę zrobić,
    to poprosić odbiorcę aby zgodził się na anulowanie przelewu.
    Jeśli odbiorca się zgodzi, to przelew zostanie anulowany.

    Moje pytanie do Was; czy aby na pewno nie ma innego sposobu na cofnięcie przelewu?

    Pozdrawiam i życze miłego dnia.

    --
    Mateusz Nurzyński -=| MaFi |=- -=| GG:647285 |=- /\/| /\ /-- '
    -=| e-mail: mafi_lublin(malpka)wp(kropek)pl |=- / | /--\ /- /