  • 11. Data: 2009-04-23 09:10:58
    Temat: Re: [mBank] chyba im faktycznie sprzedaż siada :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > dobre, "uwielbiam" takie akcje...dzwonią, chcą dać, a później NIE! ;-(
    Heh. Złożyłem. Na całe 500 PLN. Karta z foczką będzie chyba jedną z
    droższych w mojej kolekcji, jesli oczywiście dadzą.

    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 12. Data: 2009-04-23 15:04:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > mBanku od dłuższego czasu używam tylko jako konta do wypłat z bankomatów
    > i rzadko kiedy są tam większe pieniądze. Dlatego bardzo się zdziwiłem,
    > że po zalogowaniu dostałem ofertę kredytu gotówkowego z max limitem
    > 10KPLN.

    Coz w tym dziwnego? Provident itp. chyba tez chetnie daje pozyczki?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2009-04-23 15:19:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Coz w tym dziwnego? Provident itp. chyba tez chetnie daje pozyczki?

    Ale mBank niekoniecznie :)

    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 14. Data: 2009-04-23 15:41:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Ale mBank niekoniecznie :)

    Kwestia motywacji, IOW oprocentowania (efektywnego).
    Ostatnio, zdaje sie, wprowadzili jakies dodatkowe oplaty za
    niewykorzystana linie kredytowa?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2009-04-23 16:35:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 17:41:48 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Kwestia motywacji, IOW oprocentowania (efektywnego).
    > Ostatnio, zdaje sie, wprowadzili jakies dodatkowe oplaty za
    > niewykorzystana linie kredytowa?

    Tak z ciekawostek - konsultantka w Multi przyznała mi się, że chcieli
    znieść opłatę za niewykorzystaną linię kredytową, aby wyrównać do mBanku.
    Ale już nie muszą - tamci wyrównali do nich ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2009-04-23 18:55:10
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > Pojechali chyba skryptem po wszystkich. Też dostałem a konto ledwo dycha
    > - a nawet tyle tam nie ma :)

    Ja dostałem ofertę... kredytu hipotecznego :D niestety nie ma guzika
    wypełnij wniosek. a szkoda, jakby się tak dało paroma kliknięciami to
    może bym nawet i wziął :)))

    PG

  • 17. Data: 2009-04-23 20:42:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gsqdik$r3a$1@inews.gazeta.pl

    > Ja dostałem ofertę... kredytu hipotecznego :D niestety nie ma guzika
    > wypełnij wniosek. a szkoda, jakby się tak dało paroma kliknięciami to
    > może bym nawet i wziął :)))

    Ty lepiej uważaj bo to jest stary mPlan w nowej odsłonie. Guzik pojawi się
    jutro :)

  • 18. Data: 2009-04-24 15:45:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Tak z ciekawostek - konsultantka w Multi przyznała mi się, że chcieli
    > znieść opłatę za niewykorzystaną linię kredytową, aby wyrównać do mBanku.
    > Ale już nie muszą - tamci wyrównali do nich ;)

    Przeciez to jest jeden bank.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2009-04-24 16:54:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Przeciez to jest jeden bank.

    mBank z Multibankiem ma tyle wspólnego co Skoda z Audi.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-04-25 00:42:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > mBank z Multibankiem ma tyle wspólnego co Skoda z Audi.

    www.mBank.pl -> jesteśmy częścią BRE BANKU S.A.
    www.multibank.pl -> jesteśmy częścią BRE BANKU S.A.

    Wystarczy w lewy dolny róg obu stron spojrzeć.