  • 1. Data: 2003-03-03 22:30:03
    Temat: mBank - błąd systemu
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Od paru godzin co któraś operacja kończy się komiunikatem "Bład systemu". Co
    się dzieje?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-03-03 22:51:48
    Temat: Re: mBank - błąd systemu
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in news:b40kog$f37$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Od paru godzin co któraś operacja kończy się komiunikatem "Bład systemu".
    > Co się dzieje?

    biorac rzecz doslownie, system informatyczny mBanku popelnia bledy :-).

    spekulujac, "blad systemu" to tlumaczenie "system error", co powinno byc
    raczej przetlumaczone jako "blad systemowy". a to by znaczylo, ze w
    dzialaniu systemu nastapila przeszkoda, ktorej system nie potrafi obsluzyc.
    najczesciej przeszkoda jest brak zasobow systemowych, takich jak pamiec,
    CPU, badz urzadzenia, ale to przeciez zwykla spekulacja :-)

    tenesu

  • 3. Data: 2003-03-03 23:06:44
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "tenesu" <t...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > najczesciej przeszkoda jest brak zasobow systemowych, takich jak pamiec,
    > CPU, badz urzadzenia, ale to przeciez zwykla spekulacja :-)

    No, mam nadzieję, że chociaż nie mają błędów systemu pracy (w konsekwencji
    braków w zasobach ludzkich). Bo jeśli nie, to wkrótce może nastapić odpływ
    zasobów finansowych, a to jest bardziej dotkliwe niż brak RAMu ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-03-04 00:07:52
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Od paru godzin co któraś operacja kończy się komiunikatem "Bład systemu".
    Co
    > się dzieje?

    Caly czas blad systemu:( Coraz gorzej dzieje sie w mBanku :((((

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 5. Data: 2003-03-04 13:54:26
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello BaLab,
    w wiadomości <b40kog$f37$1@nemesis.news.tpi.pl> z 2003-03-03 23:30:03
    przeczytałem:

    > Od paru godzin co któraś operacja kończy się komiunikatem "Bład systemu". Co
    > się dzieje?

    nadal jakis koszmar. nie mozna sie zalogowac. nawet nie wiadomo czy
    przyjal sesje czy odrzucil.

    --
    Laik

  • 6. Data: 2003-03-04 13:58:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Laik" <g...@b...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > nadal jakis koszmar. nie mozna sie zalogowac. nawet nie wiadomo czy
    > przyjal sesje czy odrzucil.

    Dzis jest "dzien modernizacji systemow bankowych" ;) czyli informatycy z
    mBanku i Citka poszli razem na wodke ;))))

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-04 14:19:48
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto JaKi <j...@g...pl> oznajmil(a):
    > Dzis jest "dzien modernizacji systemow bankowych" ;) czyli
    > informatycy z mBanku i Citka poszli razem na wodke ;))))
    razem z tymi z BPHPBK ... po weekendowo-poniedziałkowych
    manewrach ;)))))
    G.