  • 1. Data: 2002-03-13 08:59:15
    Temat: Visa Clasic w PeKaO SA - nowy wątek..
    Od: "BigDario" <b...@g...pl>

    witam!

    wyjeżdzam na rok do Australii, interesuje mnie dokładnie ta karta
    i teraz moje pytanie: którą wersję wybrać złotówkową czy dolarową?
    będę ją używał żadko w australii i w azji

    pozdr.
    dario

  • 2. Data: 2002-03-13 09:52:59
    Temat: Re: Visa Clasic w PeKaO SA - nowy wątek..
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Dolarową.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-13 11:16:30
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Dolarowa.
    > Grzegorz

    Popieram, dolarowa. Znacznie mniej klopotow, latwo sie zorientowac w
    kursach. W przypadku Visy zlotowkowej, transakcje z azjatyckich walut i tak
    beda przeliczane najpierw na dolary potem na zlotowki.
    Lepiej (prosciej, szybciej, bardziej przewidywalnie) kiedy jest jedno
    przeliczenie - na dolary tylko.
    A Visa Classic Pekao SA bardzo dobrze dziala za granica, maja praktyke.
    Dobry wybor.

    Michal.

  • 4. Data: 2002-03-13 14:15:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeliczenie - na dolary tylko.
    > A Visa Classic Pekao SA bardzo dobrze dziala za granica, maja praktyke.

    absolutnie wersja dolarowa