eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Data: 2020-12-08 15:19:40
    Temat: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mbank poinformował mnie, że od stycznia bezpłatne konto biznes będzie
    płatne. Nie mam zamiaru pilnować, czy na pewno zus zostanie wykonany z
    tego konta, więc szukam innego bezpłatnego.
    Używam tylko do niewielkich przychodów z terminala płatniczego i czasami
    płatności za wystawiony rachunek przelew.

    Czy możecie polecić bezpłatne konto firmowe w sensie utrzymania.
    Przelewy mogą być płatne (symbolicznie?)

    CezaryT