eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Data: 2020-12-08 18:30:53
    Temat: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, December 8, 2020 at 3:19:43 PM UTC+1, Cezary wrote:
    > Witam
    > mbank poinformował mnie, że od stycznia bezpłatne konto biznes będzie
    > płatne. Nie mam zamiaru pilnować, czy na pewno zus zostanie wykonany z
    > Czy możecie polecić bezpłatne konto firmowe w sensie utrzymania.
    > Przelewy mogą być płatne (symbolicznie?)

    NestBank - wszystko podstawowe bezpłatne dla pierwszego konta (karta też tylko
    pierwsza).

    Fajne jest to, że można do zlecenia stałego ustawić adres mailowy do powiadomień i
    bank od siebie to wysyła.

    A w ogóle to ostatnio poprawił się znacznie interfejs.
    Przeniosłem się tam (od dzisiaj ;-) z konieczności, bo VW wprowadził opłaty) i w
    sumie to (nowy/aktualny NEST) jest znacznie lepszy od (nowego od jakiegoś czasu) VW.
    Poza tym prywatne i firmowe ma się na dwóch kartach obok siebie.

    Jedyna czego żałuję, to eksport historii w xmlu, bo tego jak dotąd z łatwych w
    parsowaniu (oprócz csv, który nie jest ustandardyzowanym standardem :-) ) był tylko
    format "binarny" ;-) ale od dzisiaj już nie ma.

    witrak()