  • 1. Data: 2005-11-21 15:06:17
    Temat: mBank - SMS?
    Od: "Marcin Dembiński" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    na stronach transakcyjnych mBank, po ostatniej weekendowej modyfikacji, obok
    napisu "Hasła jednorazowe" pojawił się dopisek "i SMS" (przynajmniej tak mi
    się wydaje :-)
    Cyżby w końcu planowali wprowadzenie powiadomienia SMSem o transakcjach? A
    może jakiś wariant haseł jednorazowych poprzez SMS?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-21 15:08:51
    Temat: Re: mBank - SMS?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Dembiński <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Cyżby w końcu planowali wprowadzenie powiadomienia SMSem o
    > transakcjach? A może jakiś wariant haseł jednorazowych poprzez SMS?

    Autoryzacja przelewow via hasla jednorazowe.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-21 15:23:51