  • 1. Data: 2005-11-21 11:01:57
    Temat: Reklamacja w Lukasie
    Od: "kasza" <k...@i...pl.no.more.spam.please!!!>

    Witam!

    Rowno miesiac temu odmowiono mojemu ojcu obslugi w Lukas Banku mimo odstania
    swojego w ogonku. Pani dysponentka stwierdzila za na stary numer konta to
    ona wplaty nie przyjmie. Poniewaz jest to sprzeczne z informacja ktora Lukas
    Bank do mnie przyslal - zadzwonilem na LukasLinie i dowiedzialem sie, ze
    wyjasnieniem tej kwestii zajmie sie tajemnicza komorka o nazwie ZOSK do
    ktorej dostalem numer faksu. Opisalem zdarzenie, faks wyslalem.
    Kilka dni temu zaczalem sie martwic, ze Lukas o mnie zapomnial. Zadnej
    odpowiedzi, zadnej informacji. Wyslalem pytanie poczta wewnetrzna, wyslalem
    tez z formularza na stronie www. W piatek dostalem odpowiedz na maila z
    prosba o pesel i pare szczegolow w tej sprawie. Od tamtej pory cisza. Ani
    listu, ani telefonu, ani maila. A poczta wewnetrzna to najpewniej tylko
    atrapa :/

    Moze ktos z Lukasa czyta p.b.b. i jest w stanie wyjasnic skad taki olewczy
    stosunek do klientow?

    --
    pozdrawiam
    kasza

  • 2. Data: 2005-11-21 12:55:30
    Temat: Re: Reklamacja w Lukasie
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > dostalem odpowiedz na maila z
    > prosba o pesel

    też kiedys zainteresowałem się, gdzie ewentualnie można zgłosic
    nieprwidłowowści w obsłudze.

    i też mnie uprzedzono, że składając pismo w lukasie _muszę_ podac pesel.
    po co?

    janke

  • 3. Data: 2005-11-21 13:12:18
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > i też mnie uprzedzono, że składając pismo w lukasie _muszę_ podac pesel.
    > po co?

    Zeby bank wiedzial jakiego klienta dotyczy owa reklamacja?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-11-21 14:23:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    janke wrote:

    > też kiedys zainteresowałem się, gdzie ewentualnie można zgłosic
    > nieprwidłowowści w obsłudze.
    >
    > i też mnie uprzedzono, że składając pismo w lukasie _muszę_ podac pesel.
    > po co?

    Bo system jest tak napisany, że po nazwisku za cholerę nie znajdziesz
    delikwenta.

  • 5. Data: 2005-11-21 17:48:53
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Bo system jest tak napisany, że po nazwisku za cholerę nie znajdziesz
    > delikwenta.

    No nie tyle - np. ojciec i syn maja to samo imie i ten sam adres
    zamieszkania... Wiec jak zlokalizowac? Wlasnie po peselu...

    Pozdr.,
    Piotr