  • 1. Data: 2003-09-13 10:14:56
    Temat: mBank, MultiBank... co za roznica... ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    MBANK: Nowy produkt dla przedsiębiorców - Rachunek Funduszy
    Specjalnych
    12.09.2003 11:51

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku S.A.- wprowadził nowy produkt dla
    przedsiębiorców - Rachunek Funduszy Specjalnych, służący do gromadzenia
    środków przeznaczonych na świadczenia socjalne.

    Tym razem tylko fragment wiadomosci [calosc pod
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=426074].
    .. hm... spotkalem sie
    juz kilkukrotnie z sytuacja kiedy nazwy mBank i MultiBank byly uzywane
    zamiennie. Ale to pierwszy raz gdy widze cos takiego w duzym serwisie ;).

    Maciej

  • 2. Data: 2003-09-13 11:03:14
    Temat: Re: mBank, MultiBank... co za roznica... ;)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 13 Sep 2003 10:14:56 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >juz kilkukrotnie z sytuacja kiedy nazwy mBank i MultiBank byly uzywane
    >zamiennie. Ale to pierwszy raz gdy widze cos takiego w duzym serwisie ;).

    a ja bym sie wcale nie zdziwil, gdyby to byla dokladnie zacytowana
    notka prasowa przygotowana przez PR m(ulti)banku. Wiesz, im tez sie
    myli. Znane sa przypadki, gdy w odpowiedzi na reklamacje dotyczaca
    rachunku w multibanku bank powolywal sie na regulamin prowadzenia
    rachunkow w mbanku :)

    PG

  • 3. Data: 2003-09-13 16:21:19
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
    > Znane sa przypadki, gdy w odpowiedzi na reklamacje dotyczaca
    > rachunku w multibanku bank powolywal sie na regulamin prowadzenia
    > rachunkow w mbanku :)

    I odwrotnie ;-)
    Glenn, myślę że to była reklamacja "do pary" z twoją.
    Jak śpiewał Kaczmarek: bilans musi wyjść na zero.

    Bogdan B.