  • 1. Data: 2004-11-11 23:55:44
    Temat: Re: Czy to oszustwo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cn0sjk$2tg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy to oszustwo?

    Mam nadzieję, że żartujesz. Jaki normalny bank by prosił o takie dane? W ten
    sposób? I to na serwer położony na antypodach? Miasto Milton - gdzie to jest
    na diabła?

  • 2. Data: 2004-11-12 12:31:43
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Robert Tomasik,
    tak słodko gaworzy:

    > Mam nadzieję, że żartujesz. Jaki normalny bank by prosił o takie
    > dane? W ten sposób? I to na serwer położony na antypodach? Miasto
    > Milton - gdzie to jest na diabła?

    a...@c...net
    No.156,Fu-Xing-Men-Nei Street,
    Beijing,100031,P.R.China

    Tu mozna zgłosić do abuse :)

    --
    woy

    "Ja jestem za miłością, dopóki nie przytrafia się ona, kiedy w
    telewizji są kreskówki." (Anita, lat 6)

  • 3. Data: 2004-11-12 12:33:52
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Mam nadzieję, że żartujesz. Jaki normalny bank by prosił o takie
    > dane? W ten sposób? I to na serwer położony na antypodach? Miasto
    > Milton - gdzie to jest na diabła?

    No ... generalnie taki jeden byl ... Citibank sie nazywal ; ) Numer karty i
    PIN sie podawalo ; ) To sie ludzie przyzwyczaili.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2004-11-13 01:21:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> napisał w
    wiadomości news:cn2amb$qrr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    faktycznie, źle odczytałem z arin.net i nie zauważyłem, ze odsyłają. To
    chyba jakieś żółtki?