  • 1. Data: 2004-11-18 15:32:51
    Temat: jest na to lepszy sposob ;-))
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    testowany ;-) i kasa jest niemal natychmiast, otoz

    wystarczy pojsc do kasyna i kupic zetony do gry w ruletke
    placac KK, nastepnie warto pokrecic sie chwile
    po sali, jak ktos ma ochote to nawet i zagrac, a po chwili
    udac sie do kasy i zetony zwrocic....oczywiscie otrzyma
    sie GOTÓWKĘ ;-))

    drugi sposob jest troche mniej skuteczny, ale jezeli ktos
    sie boi kasyna to mozna kupic cos w sklepie, w ktorym
    dopuszczaja zwrot towaru bez powodu
    np. w Idea kupujesz lampe, a po godzinie oddajesz i mowisz,
    ze do wystroju mieszkania nie pasuje, albo sie narzeczonej
    nie podoba etc... haczyk jest taki, ze moga oddac gotowke
    albo zrobic zwrot na karte

    zdarzalo mi sie kilka razy cos w Ikei oddawac (nie robilem
    tego celowo, ale np. okazywalo sie ze cyt. lapma ma wade
    a drugiej nie maja) i oddawali albo gotowke albo zwrot
    na karte

    pierwszy sposob jest oczywiscie znacznie bardziej skuteczny,
    jednak nalezy uwazac, bo jak ktos kupi zetony, a pozniej
    wszystkie przegra to zrobi sie troche niefajnie...

    pozdrawiam kombinatorow
    Bob

  • 2. Data: 2004-11-18 15:43:43
    Temat: Re: jest na to lepszy sposob ;-))
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > zdarzalo mi sie kilka razy cos w Ikei oddawac (nie robilem
    > tego celowo, ale np. okazywalo sie ze cyt. lapma ma wade
    > a drugiej nie maja) i oddawali albo gotowke albo zwrot
    > na karte

    Ja tam tez kupowalem i tez kilka razy zwracalem - jest to rzeczywiscie
    bezproblemowe i dlatego mozna tam smialo kupowac, pozniej przymierzac do
    mieszkania i ewentualnie oddawac. Prawda.
    Natomiast jesli chodzi o zwrot gotowki jesli platnosc byla karta, to nie jest
    to takie latwe i nie wiem czy w ogole mozliwe (moze zalezy od sklepu)
    W moim przypadku zwrot gotowki (bo bedzie szybciej) w ogole nie wchodzil w
    gre, wiec poprosilem o zwrot na karte. I niestety musiala to byc ta sama karta
    - czyli nie wyjdzie numer: placimy kredytowka, a zwracaja nam np na vise
    electron z mBanku.
    Wiadomo, ze dla nich to rybka, na ktora karte zwroca, ale moze ustalili taka
    zasade zeby wlasnie wyeliminowac wszelkich kombinatorow.

  • 3. Data: 2004-11-18 15:48:46
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    karta
    > - czyli nie wyjdzie numer: placimy kredytowka, a zwracaja nam np na vise

    nie twierdze, ze dziala to zawsze, z wlasnych doswiadczen wiem, ze po
    platnosci
    karta, kasa na konto karty lub gotowka do reki...
    sposob z kasynem jest znacznie lepszy ;-)

  • 4. Data: 2004-11-19 00:37:21
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 15:43:43 +0000 (UTC), "Marcin"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >- czyli nie wyjdzie numer: placimy kredytowka, a zwracaja nam np na vise
    Ja testowalem w Tesco poznan, wepchneli na karte, a w Castoramie
    Poznan oddali gotowke (okolo 200zl), ale pani z kasy zwrotów pytala
    sie kolezanki i ta powiedziala cos w stylu ze przy tej kwocie moze dac
    gotowke. Czyli wiecej pewnie oznacza zwrot na karte.
    m.
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu