  • 41. Data: 2003-04-18 08:10:31
    Temat: Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu(bez pieczatek)?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Weszlismy w tematyke roznych stylow biznesowych ...a w zasadzie dyskusje mozna
    > podsumowac tak :
    >
    > Zwykly wydruk z mBanku, wydrukowany zrzut z ekranu, PDF wygenerowany w Inteligo
    > czy tez potwierdzenie przeslane faksem to zaden dowod, raczej cos co zwieksza
    jedynie
    > wiarygodnosc kontrahenta/klienta itp. (w sensie : lepsze to niz zapewnienie
    slowne).
    > Wszedzie, gdzie dziala zasada domniemanej nieufnosci, mozna zakladac, ze takie
    > potwierdzenie nie powinno zostac przyjete. Zgadzacie sie ?

    Jain.
    Nie jest to dowód zapłaty.
    Może to być jednak dowód, jeżeli jest poświadczony podpisem:
    - poświadczenia nieprawdy
    - działania z zamiarem bezpośrednim
    - dążenia do niekorzystnego rozporządzenia mnieniem
    - etc.

    Pzdr; Dogbert

  • 42. Data: 2003-04-18 08:40:31
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl>

    > Przy wymianie paszportu w wydziale paszportowym urzędu miasta nie
    honorowali drukowanych dowodów wpłat.

    A ja jako dowód wniesiena opłaty paszportowej w UM przedstawiłem właśnie
    wydrukowany dowód wpłaty, pan go obejrzał, przeczytał to powołanie się na
    ustawę na dole, powiedział że bez tego byłoby nieważne i wszystko było OK.
    Co urząd to inna interpretacja.

  • 43. Data: 2003-04-18 09:37:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@g...pl> writes:

    > kwituje i co z tego?
    > swiadczy to tylko o tym ze towar odebral,
    > a nie ze posiada srodki do zaplaty za towar

    No to niech ci pokwituje "zaplacilem". Wiecej to bedzie warte niz
    faks.

    MJ

  • 44. Data: 2003-04-18 11:12:17
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > No to niech ci pokwituje "zaplacilem". Wiecej to bedzie warte niz
    > faks.
    placi i faksuje pracownik ksiegowosci
    odbiera towar farmaceuta
    na razie tak to dziala, proponuje eot
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 45. Data: 2003-04-19 11:33:55
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > ustawę na dole, powiedział że bez tego byłoby nieważne i wszystko było

    No to rzeczywiście uprzejmy pan. Ciekawe, jak on to teraz wklei do
    tego wniosku paszportowego, na stronę formatu C5 czy nawet mniejszego (o
    ile dobrze pamiętam druk wniosku i sposób "przechowywania" potwierdzeń).
    :-))

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl