  • 1. Data: 2003-04-16 20:51:26
    Temat: Kto oglądał PlusMinus
    Od: m...@p...onet.pl

    Kto ogłądał Plus Minus bo chciałem wiedzieć co ustalili w jakie fundusze mamy
    inwestowac, jakie zostały wimienione??

  • 2. Data: 2003-04-16 21:59:06
    Temat: Re: Kto ogląda3 PlusMinus
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Kto og3?da3 Plus Minus bo chcia3em wiedzieae co ustalili w jakie fundusze mamy
    > inwestowac, jakie zosta3y wimienione??

    A dla Ciebie Plus Minus to wyrocznia?..;-)) Pamietam jak p. Marek Zuber w
    jednym z programow przekonywal, ze dolar niedlugo, juz juz po 3,2 zl...
    Czekam do dzis...

  • 3. Data: 2003-04-17 05:28:58
    Temat: Re: Kto oglądał PlusMinus
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    poza tym jest to program ludzi a nie dla inwestorow - a to powazna roznica

  • 4. Data: 2003-04-17 06:03:54
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <5...@n...onet.pl>...
    >Kto ogłądał Plus Minus bo chciałem wiedzieć co ustalili w jakie fundusze
    mamy
    >inwestowac, jakie zostały wimienione??

    Opowiesci tych ekspertow sa czesto jak wrozenie z fusow. Przekonywali o tym,
    ze EUR bedzie tracic do USD tymczasem, jest zupelnie odwrotnie i nic nie
    wskazuje na odwrocenie tego trendu, o czym mozna poczytac w internecie-
    opinie innych analitykow.
    Trzeba ostroznie podchodzic do tresci przedstawianych w takich programach.

  • 5. Data: 2003-04-17 08:41:53
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > opinie innych analitykow.
    > Trzeba ostroznie podchodzic do tresci przedstawianych w takich programach.

    gdyby ten pan ekspert był naprawdę pewien tego co mówi to powinien
    zainwestować wszystko co ma w to co mówi i zamiast zarabiać jakieś grosze w
    TV zostać wielkim inwestorem

    a tak to powstaje wrażenie że Ci eksperci są najlepsi w tłumaczeniu tego co
    zaszło wczoraj na giełdzie, a przewidywanie tego co będzie jutro przypomina
    góralską prognozę pogody

  • 6. Data: 2003-04-17 10:11:26
    Od: b...@o...pl

    > poza tym jest to program ludzi a nie dla inwestorow - a to powazna roznica

    Możecie przeczytac przebieg programu.......

    http://www.tvp.pl/plusminus/

  • 7. Data: 2003-04-17 11:36:02
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    prawdziwe prognozy kosztuje setki tysiecy USD :)

    dlatego TVP "daje" to co moze dla tych co stac tylko na darmowe prognozy ;(

  • 8. Data: 2003-04-17 12:33:56
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Thu, 17 Apr 2003 08:03:54 +0200, "Krzysiek" <K...@w...pl>
    wrote:

> [...]

    >opinie innych analitykow.
    >Trzeba ostroznie podchodzic do tresci przedstawianych w takich programach.

    w czasie osotniego programu prowadzacy przypominal stara zasade:
    "gospodarka zalezy od ekonomistow w takim samym stopniu,
    jak pogoda od synoptykow"

    i patrzac na rozne analizy i "analizy" nalezy pamietam te zasade.

    pozdarwiam,
    Cyb