    From: "@R" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank->CITI
    Date: Sat, 5 Jan 2002 13:08:34 +0100

    11.12 zrobilem przelew z mBank do CITI (platnosc za karte zony). Wczoraj
    przychodzi nowy rachunek z CITI i list z informacja ze nie dotarla do nich
    platnosc za listopad.
    Dzwonie do CITI i pytam czy maja moze zaksiegowana kwote "x" na moim koncie
    11 lub 12.12. Pani mowi..........TAK!
    Mimo tego ze przelew byl na konkretne konto CITI zaksiegowalo pieniadze na
    moim koncie:-(
    Wczoraj zlozylem reklamacje, kwota ma byc zaksiegowana poprawnie, ale
    powiedzialem ze za taki numer to bym chcial aby potracono mi oplate za karte
    (za moja, nie zony) za nastepny rok. zobaczymy co zrobia:-)