  • 1. Data: 2004-10-25 20:45:58
    Temat: KK w mBanku
    Od: "Marcin K." <m...@N...pl>

    Niedlugo zbliza sie rok posiadania powyższej,
    zastanawiam sie wiec czy komus udalo sie uniknac rocznej oplaty lub ja
    zmniejszyc?

    panie na mlinii twierdza ze nie jest to mozliwe
    czy faktycznie ten bank jest tak nieelastyczny? czy po prostu nie jest
    mozliwe w moim przypadku? ;-)
    choc ie uwazam aby moje obroty na karcie byly bardzo niskie...
    pod tym wzgledem podobaja mi sie zasady w BPH - zrobisz odpowiedni obrot i
    karta jest bez oplaty...

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-10-25 21:08:45
    Temat: Re: KK w mBanku
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > zastanawiam sie wiec czy komus udalo sie uniknac rocznej oplaty lub ja
    > zmniejszyc?

    ja np wzialem za friko w promocji :)

  • 3. Data: 2004-10-25 21:12:36
    Od: "Marcin K." <m...@N...pl>

    > ja np wzialem za friko w promocji :)

    ale ja pytam o wznowienie karty, a nie wydanie po raz pierwszy

  • 4. Data: 2004-10-25 21:16:47
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > ale ja pytam o wznowienie karty, a nie wydanie po raz pierwszy

    ale kolega chcial sie pochwalic

    kursor

  • 5. Data: 2004-10-25 22:03:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Marcin K. <m...@n...pl> wrote:
    > Niedlugo zbliza sie rok posiadania powyższej,
    > zastanawiam sie wiec czy komus udalo sie uniknac rocznej oplaty lub ja
    > zmniejszyc?

    Zadzwoń do Raiffeisena :D

    --