  • 1. Data: 2002-10-05 06:29:47
    Temat: lukas - pytanko
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Słyszał ktoś coś o planowanym utworzeniu nowego konta zamiast e-konta w
    Lukasie?

    Znajomą straszyli w oddziale, że obecne e-konto - podobnie jak konto
    standard - zostanie zlikwidowane i powstanie w tym miejscu nowa oferta -
    łącznie z opłatami [coś, jak przejście ze standard na wygodne].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 2. Data: 2002-10-05 09:55:04
    Temat: Re: lukas - pytanko
    Od: "seb!" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > standard - zostanie zlikwidowane i powstanie w tym miejscu nowa oferta -
    > łącznie z opłatami [coś, jak przejście ze standard na wygodne].

    w tym tygodniu zakladalem e-konto w lukasie w katowicach i nikt nie
    wspominal (ostrzegal) o zmianach jakie opisujesz.
    pozdrawiam
    sebek

  • 3. Data: 2002-10-05 11:43:08
    Od: "skorzeszek" <s...@g...a4.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:anm0th$e2r$1@news.onet.pl...

    > Słyszał ktoś coś o planowanym utworzeniu nowego konta zamiast e-konta
    > Lukasie?

    W momencie wprowadzenia nowych kont do oferty pytałem co się stanie z
    e-kontem i odpowiedź była iż na razie nie planują żadnych zmian i konto
    to pozostaje w ofercie

    pzdrwm
    skorzeszek