  • 1. Data: 2012-12-10 09:17:18
    Temat: lokaty SYNC w dół
    Od: matebe <m...@g...com>

    http://www.wykop.pl/ramka/1343931/alior-sync-cichacz
    em-znowu-zmniejsza-atrakcyjnosc-swoich-produktow/

  • 2. Data: 2012-12-10 09:54:52
    Temat: Re: lokaty SYNC w dól
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Uzytkownik "matebe" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > http://www.wykop.pl/ramka/1343931/alior-sync-cichacz
    em-znowu-zmniejsza-atrakcyjnosc-swoich-produktow/

    To pewnie juz czas wylac synka z kapiela :D
    tylko jeszcze 7,5 procentówki sie nie pokonczyly

  • 3. Data: 2012-12-10 17:10:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-10 09:54, Waldek pisze:

    > tylko jeszcze 7,5 procentówki sie nie pokonczyly

    O ile będą na 7.5%, bo skoro tak tną oprocentowanie to może i
    rekomendacyjne zostawią na 6% ;)

  • 4. Data: 2012-12-10 17:31:10
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 17:10, osa pisze:

    > O ile będą na 7.5%, bo skoro tak tną oprocentowanie to może i
    > rekomendacyjne zostawią na 6% ;)

    "4 miesiące - dostępna w ofercie do 07.12.2012r. (włącznie)" - jak dla
    mnie to się pokończyły... Chyba, że ktoś złożył wniosek, ale jeszcze nie
    opłacił.

    Tąpnięcie potężne w Syncu - nie ma co...

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-12-10 17:36:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-10 17:31, S pisze:

    > "4 miesiące - dostępna w ofercie do 07.12.2012r. (włącznie)"

    Nie o to chodzi ;) Póki co wszystkie rekomendacyjne są przecież na 6% i
    dopiero w sobotę bank ma podnieść oprocentowanie na 7.5% ;) O ile nie
    okaże się, że nikt nikomu nic nie polecił i wszyscy mają 6% ;) Tak w
    ramach poprawy zysku banki ;)

  • 6. Data: 2012-12-10 17:43:30
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 17:36, osa pisze:

> [...]
    > dopiero w sobotę bank ma podnieść oprocentowanie na 7.5% ;) O ile nie
    > okaże się, że nikt nikomu nic nie polecił i wszyscy mają 6% ;) Tak w

    Tymczasem kolejne banki schodzą poniżej 6%... ;-( Wkrótce może się
    okazać, że 6 to już całkiem niezła lokata...

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-12-10 23:53:59
    Temat: Re: lokaty SYNC w dół
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:17:18 -0800, matebe napisał(a):

    > http://www.wykop.pl/ramka/1343931/alior-sync-cichacz
    em-znowu-zmniejsza-
    atrakcyjnosc-swoich-produktow/

    No nieźle tego Synka przycinają. Na moje oko ze dwa razy szybciej niż
    tatę Aliora - cholera dwa razy szybciej się uczą ;)
    Jak będą chcieli otworzyć jeszcze jakiegoś wnuka to już może nie być
    kompletnie chętnych he he.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-12-13 20:04:39
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    W dniu 2012-12-10 23:53, xbartx pisze:

> [...]
    > tatę Aliora - cholera dwa razy szybciej się uczą ;)
    > Jak będą chcieli otworzyć jeszcze jakiegoś wnuka to już może nie być

    liczą, że chetni i tak będą, wszak 1 stycznia wchodzi nowy regulamin
    zwrotu 5%, gdzie jednym z wymogów jest srednie saldo min. 10 tys.
    tak wiec jak ktoś chce te 5% to w wiekszości wypadków musi włożyć na te
    4% lokaty :)

  • 9. Data: 2012-12-13 21:47:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinK" napisał w wiadomości grup

[...]
    -----------------------------
    Zapobiegliwi zalozyli lok. na 6-m na 6,5%, bo o zmianie zasady naliczania
    premii bylo wiadomo juz w listopadzie.
    Licze, ze szybciej odplynie im kasa z lokat 4-m rekomendacyjnych, do
    maja-czerwca duzo moze sie zmienic na rynku.
    Pamietaj, ze do salda lokat licza sie tez lokaty walutowe, a te dla
    niektorych walut w Syncu nie sa az tak niekorzystne na tle konkurencji,
    roznica jest np. 0,5% gorzej od najlepszej w innym banku, a dla PLN jest to
    2% gorzej.

  • 10. Data: 2012-12-14 09:09:40
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "MarcinK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwrotu 5%, gdzie jednym z wymogów jest srednie saldo min. 10 tys.
    > tak wiec jak ktoś chce te 5% to w wiekszości wypadków musi włożyć na te 4%

    nie ma idealnego banku, bo bank chce zarobić
    w marketach to samo w jednym taniej to, w drugim tamto

    erator/