  • 1. Data: 2012-12-09 21:34:27
    Temat: mbank problem z potwierdzaniem smsami
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    robię transakcje przez system transakcyjny mbanku i czekam i czekam na smsy
    z potwierzdeniami i doczekac sie nie moge.
    wczesniej nei miałem takich sytuacji, a teraz jak chce zrobic kilkanascie
    transakcji i mam czekac na kazdy smsm tyle czasu to niech sie w nos ugryza z
    takim potwierdzaniem... mroz im spowalnia system, czy jak?

  • 2. Data: 2012-12-09 21:39:52
    Temat: Re: mbank problem z potwierdzaniem smsami
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcji i mam czekac na kazdy smsm tyle czasu to niech sie w nos ugryza
    > z takim potwierdzaniem... mroz im spowalnia system, czy jak?

    kuchnia, nawet sie dodzwonic do nich nie mozna...

  • 3. Data: 2012-12-09 22:02:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-09 21:34, vvvvvv pisze:
    > robię transakcje przez system transakcyjny mbanku i czekam i czekam na
    > smsy z potwierzdeniami i doczekac sie nie moge.

    Robiłem dziś około 13:30 kilka transakcji z potwierdzeniem SMS i nie
    było żadnych opóźnień, ale wtedy nie było tak zimno jak teraz ;)

  • 4. Data: 2012-12-09 22:52:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    vvvvvv wrote:
> [...]
    > kilkanascie transakcji i mam czekac na kazdy smsm tyle czasu to niech
    > sie w nos ugryza z takim potwierdzaniem... mroz im spowalnia system, czy

    a mowilem ze karteczki lepsze