  • 1. Data: 2012-12-10 09:08:12
    Temat: CHF chyba niedlugo bedzie spadać ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...bo "fachowcy" robią panikę w drugą stronę:
    http://waluty.wp.pl/kat,1026939,title,Frank-szwajcar
    ski-skazany-na-umocnienie,wid,15164291,wiadomosc.htm
    l?_ticrsn=5&ticaid=6fad2

  • 2. Data: 2012-12-10 12:37:04
    Temat: Re: CHF chyba niedlugo bedzie spadać ;)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 10 Dec 2012 09:08:12 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >...bo "fachowcy" robią panikę w drugą stronę:
    >http://waluty.wp.pl/kat,1026939,title,Frank-szwajca
    rski-skazany-na-umocnienie,wid,15164291,wiadomosc.ht
    ml?_ticrsn=5&ticaid=6fad2

    w dobie "ratowania" euro i "luzowania ilościowego" dolara ja też gotów
    jestem uwierzyć w ten wyrok dla waluty państwa zapisanym w konstytucji
    zakazem uchwalania budżetu z deficytem...
    Z tym, że ten wyrok nie jest na Szwajcarów :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2012-12-10 12:59:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2012 12:37, Jarek Andrzejewski pisze:

> [...]
    > zakazem uchwalania budżetu z deficytem...
    > Z tym, że ten wyrok nie jest na Szwajcarów :-)

    Jak nie? I tak już sztucznie usztywnili kurs. Uważasz, że zrobili to ze
    szlachetności serca? ;)