  • 1. Data: 2003-01-12 00:02:53
    Temat: likwidacje euronetow???
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    nie wiem czy było coś na ten temat. dziś byłem na standardowych
    zakupach w Tesco Zielona Góra i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu
    swierdziłem, że po bankomacie Euronetu, który sobie tam stał przy
    głównym wejściu, tuż obok maszyny BZWBK, nie ma... ani śladu! :-o w
    tej sytuacji w ZG zostały tylko dwa Euronety: przy Lukasie i w
    Auchanie (chyba, że ten też zdjęli). swoją drogą to zastanawiające, po
    co likwidować bankomat w tak ruchliwym miejscu. czyżby był aż tak
    rzadko wykorzystywany??? czy może powody były inne ("gdy nie wiadomo o
    co chodzi, to..."). fakt jest faktem, że nie mam już możliwości
    wypłaty gótówki z konta Inteligo bez prowizji bezpośrednio przed
    rozpoczęciem zakupów i to mnie martwi. :/

    a tak btw Tesco, przy okazji zauważyłem w jednej z kas dwa terminale
    POS: standardowy PEKAO (jak we wszystkich kasach) i tuż obok
    nowocześniejszy z wyglądu eService. czyżby PEKAO zawodziło? ;)

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 2. Data: 2003-01-12 07:52:17
    Temat: Re: likwidacje euronetow???
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > a tak btw Tesco, przy okazji zauważyłem w jednej z kas dwa terminale
    > POS: standardowy PEKAO (jak we wszystkich kasach) i tuż obok
    > nowocześniejszy z wyglądu eService. czyżby PEKAO zawodziło? ;)

    Wg informacji pani kasjerki maja byc rownoczesnie Pekao i eService - chyba
    jest to dobre rozwiazane bo musialem raz zaplacic Maestro i autoryzacja
    trwala strasznie dlugo :-/
    BTW - czego zalezy od czegos do ktorego portu podpiety jest terminal
    eService? (chodzi mi o dial-up ew jakiej stale lacze)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-12 08:26:21
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    | [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM
    -------
    Kiedyś próbowałem dla pewnego biurowca (na 3000 osób pracujących w tym
    budynku) w Warszawie załatwić lub zainteresować Euronet - aby postawił
    wewnątrz bankomat.
    Dowiedziałem się że gdyby właściciel budynku sam zainwestował w dzierżawę
    maszyny i zagwarantował 1200 tranzakcji dziennie - wtedy może się zdecydują.
    Fajny ten dział zbytu Euronetu,.

  • 4. Data: 2003-01-12 09:04:30
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Sun, 12 Jan 2003 09:26:21 +0100, "Stefan Burczymucha"
    <s...@w...poczta.fm> wrote:

    >Dowiedziałem się że gdyby właściciel budynku sam zainwestował w dzierżawę
    >maszyny i zagwarantował 1200 tranzakcji dziennie - wtedy może się zdecydują.
    >Fajny ten dział zbytu Euronetu,.

    Czy z tego wynika, że Euronet z jakiś, Tobie znanych powodów, nie
    powinien być firmą nastawioną na zysk?

  • 5. Data: 2003-01-12 09:45:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > BTW - czego zalezy od czegos do ktorego portu podpiety jest terminal
    > eService? (chodzi mi o dial-up ew jakiej stale lacze)
    To już zalezy od tego, jak sobie wymysli sprzedawca. Duze sklepy
    zazwyczaj maja stale lacze do C.A. A jak polaczony jest sam terminal do
    servera, to juz roznie - niektore ethernetem, inne szeregowym.

    ZMiana na E-service IMHO nie jest specjalnie dobrym pomyslem, bo
    powoduje, wydluzenie czasu obslugi klienta przy kasie. e-service
    autoryzuje wszystko jak leci.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-01-12 11:26:01
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy z tego wynika, że Euronet z jakiś, Tobie znanych powodów, nie
    > powinien być firmą nastawioną na zysk?

    synku, wez kalkulator i sobie oblicz w ciągu jakiego czasu zostanie dokonanych
    1200 wypłat, zakładając że przed bankomatem jest kolejka i każda transakcja
    trwa 1 min.

    robson

  • 7. Data: 2003-01-12 14:07:27
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > dzierżawę maszyny i zagwarantował 1200 tranzakcji dziennie - wtedy
    > może się zdecydują. Fajny ten dział zbytu Euronetu,.

    1200 dziennie? Znaczy, zakladajac ze kazda transakcja trwa +/- 1 minute + 10
    % odrzuconych - z jakichkolwiek przyczyn - to mamy kolejke do bankomatu 24
    godziny na dobe?
    :-)

    Fajny ten Euronet....

    M.

  • 8. Data: 2003-01-12 14:25:38
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:avrst3$bi6$2@news.tpi.pl...
> [...]
    10
    > % odrzuconych - z jakichkolwiek przyczyn - to mamy kolejke do bankomatu 24

    Moze chodzilo o laczna kwote wyplat?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2003-01-12 19:32:41
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    > wiadomości news:avrst3$bi6$2@news.tpi.pl...
    > 10
    >
    > Moze chodzilo o laczna kwote wyplat?

    Poza tym troszkę duże zejście musiałoby być z bankomatu - przy średnich
    wypłatach 100 PLN oznacza to 120.000 + odrzucone banknoty (takie chyba są w
    bankomacie).......hmm dziwne.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2003-01-13 08:53:03
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > głównym wejściu, tuż obok maszyny BZWBK, nie ma... ani śladu! :-o w
    > tej sytuacji w ZG zostały tylko dwa Euronety: przy Lukasie i w

    To masz szczęście. U mnie dwa lata temu Euronet zlikwidował bankomat w
    Hypernovej (bo mu się nie kalkulowało). A to był jedyny bankomat Euronetu w
    moim mieście.

    Pozdrawiam
    kriskel