  • 1. Data: 2014-05-20 20:05:14
    Temat: lider jakości
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Dziś w serwisie transakcyjnym wyświetlił mi się komunikat, że trzeci raz z
    rzędu mBank został liderem jakości w zakresie obsługi w placówkach.

    Czy oni badali jakośc wypowiadania formułki: "trzeba zadzwonić na
    infolinię", czy co? Jak widzę już nikt nawet nie ukrywa, że to są jaja i to
    trzeci rok z rzędu.

    To teraz jeszcze brakuje tylko któregoś z klonów Getinu na drugim oraz
    BOŚ-ia na trzecim...

  • 2. Data: 2014-05-20 20:19:36
    Temat: Re: lider jakości
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

    > Dziś w serwisie transakcyjnym wyświetlił mi się komunikat, że trzeci
    > raz z rzędu mBank został liderem jakości w zakresie obsługi w
    > placówkach.
    Pytanie, czy brali pod uwagę multibank który JAKIEŚ placówki ma.
    W końcu to też bre.

    > To teraz jeszcze brakuje tylko któregoś z klonów Getinu na drugim oraz
    > BOŚ-ia na trzecim...

    Jakość obsługi w placówkach (garniak, perfumki, uwodzicielskie
    spojrzenie), ma się IMO nijak do oferty czy jakości obsługi "ogólnie"
    (np. braku bałaganu)

    :)
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-05-20 20:36:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 20.05.2014 20:05, MarekZ pisze:
    > Dziś w serwisie transakcyjnym wyświetlił mi się komunikat, że trzeci raz
    > z rzędu mBank został liderem jakości w zakresie obsługi w placówkach.

    Może to "trzeci raz z rzędu" znaczy, że robią co tydzień takie
    zestawienie ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-05-21 02:46:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 May 2014 20:05:14 +0200, MarekZ napisał(a):
> [...]
    > trzeci rok z rzędu.
    > To teraz jeszcze brakuje tylko któregoś z klonów Getinu na drugim oraz

    Ja tam tam nie wiem, bo w placowce mB nigdy nie bylem, ale obsluge w
    BZWBK i PKO BP bardzo zle wspominam - z powodu kolejek.

    J.

  • 5. Data: 2014-05-21 13:24:51
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    Zamów reklamę w dodatku do gazety prawnej i też zostaniesz "liderem
    jakosci", Pierwsze miejsce w jakiejs bardziej egzotycznej dziedzinie
    kosztuje niecałe 3 tys PLN a samym godłem mozesz sie posługiwac juz od 200
    PLN.

    "Zgodnie z zasadami Programu, każdy z Laureatów i Wyróżnionych, podejmując
    współpracę z Organizatorem, polegającą na odpłatnej promocji prasowej na
    łamach Strefy Gospodarki dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, otrzymuje
    możliwość bezterminowego posługiwania się godłem promocyjnym KONSUMENCKI
    LIDER JAKOŚCI 2014"