  • 1. Data: 2014-05-20 09:40:58
    Temat: Getinonline, zmiana regulaminu, tabel opłat i prowizji, wypowiedzenie przed czasem
    Od: p...@g...com

    Witam

    W dniu dzisiejszym getin bank poinformował mnie o tym, iż zmieniają tabele opłat i
    prowizji a poniżej informacja jeżeli nie wyrażają państwo zgody na powyższą zmianę
    mają państwo prawo zgłosić sprzeciw i wtedy umowa będzie rozwiązana. Do tego punktu
    wszystko jasne i zrozumiałe. Pytanie dotyczy szczególnych warunków zawarcia umowy.
    Otóż za podpisanie umowy z bankiem dostałem prezent materialny a w zamian
    zobowiązałem się do nie zrywania umowy przez 2 lata i do aktywnego korzystania z
    karty debetowej, w przypadku nie spełnienia warunków i rozwiązania umowy bank jest
    uprawniony do naliczenia kary.

    Czy zapis mówiący o naliczeniu kary obowiązuje w tym przypadku? czy nie?

    Proszę o pomoc w tej kwestii.