  • 1. Data: 2003-09-17 09:40:00
    Temat: leasing 0%
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Czy nie wiecie ktora z firm finansowych, wspolpracujaca z producentami
    samochodow oferuje leasing 0%, cos obilo mi sie o uszy, ale nie znam
    szczegolow, wiem ze fiat miał kiedys taką oferte.

    Smerf

  • 2. Data: 2003-09-17 10:12:47
    Temat: Re: leasing 0%
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie wiecie ktora z firm finansowych, wspolpracujaca z producentami
    > samochodow oferuje leasing 0%, cos obilo mi sie o uszy, ale nie znam
    > szczegolow, wiem ze fiat miał kiedys taką oferte.

    na pewno volvo ma taką ofertę :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-09-17 10:26:27
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > na pewno volvo ma taką ofertę :))
    Dla firm tylko?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-17 12:55:49
    Temat: Odp: leasing 0%
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bk9csj$n70$...@i...gazeta.pl...

    > Dla firm tylko?

    Leasing jest tylko dla firm :)

    Smerf

  • 5. Data: 2003-09-17 13:11:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Leasing jest tylko dla firm :)

    pierwszy link w googlu

    http://www.unimex.pl/nowe/leas_03.htm

    "Cywilnoprawną regulację umowy leasingu uzupełniono o regulację leasingu w
    podatkach dochodowych dopiero od 1 października 2001r. Z tą bowiem datą
    weszły w życie nowe przepisy zawarte w rozdziałach 4a ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych (art. 23a - 23l) oraz ustawy o podatku
    dochodowym od osób prawnych (art. 17a - art. 17l).

    poza tym
    http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/kalkulat
    or_leasingowy/leasingowy_fizyczne.html

    http://www.gbg.com.pl/produkty/leasing/GBGAutoLeasin
    g.asp

    http://www.iltrans.mercedes-benz.pl/jakkupic.php

    http://www.efl.com.pl/pliki/dokumenty/nowe_regulacje
    _prawne_leasingu_samochodow_osobowych.pdf

    http://bez-recepty.pgf.com.pl/0202-leasing.htm

    i jakieś 3000 innych dokumentów :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-09-17 17:13:02
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik plusz napisał:

> [...]
    > dochodowym od osób fizycznych (art. 23a - 23l) oraz ustawy o podatku
    > dochodowym od osób prawnych (art. 17a - art. 17l).

    A który z wymienionych przez ciebie linków mówi o osobie fizycznej
    nieprowadzącej działalaności gospodarczej? Bo jak prowadzą działalność
    to już są firmami.
    Przepisy wprawdzie nie zabraniają brania rzeczy w lesing przez osob
    fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, ale nie jest to w
    żaden sposób korzystne finansowo więc rynku raczej na to nie ma. Kiedyś
    gdzieś widziałem jakąś ulotkę, ale było to dawno i chyba umarło śmiercią
    naturalną.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-09-18 07:24:29
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    Cały 'knif' leasingu to sprawa odliczania rat leasingowych łacznie z wplatą
    wstępną od przychodu, jak również w podobny sposób odliczanie VAT-u?
    Czy bedac osobą fizyczna gospodarstwem domowym mozesz to robic??
    Chyba nie

    Wiec automatycznie leasing staje sie dla 'zwyklej' (nie prowadzacej DG)
    osoby fizycznej bardzo niekorzystny.

    Smerf

  • 9. Data: 2003-09-18 11:24:52
    Temat: Re: Odp: leasing 0%
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Smerf" <f...@p...onet.pl> writes:

    > Cały 'knif' leasingu to sprawa odliczania rat leasingowych łacznie z wplatą
    > wstępną od przychodu, jak również w podobny sposób odliczanie VAT-u?

    Cos w tym rodzaju.

    > Czy bedac osobą fizyczna gospodarstwem domowym mozesz to robic??
    > Chyba nie

    Oczywiscie ze nie - musisz prowadzic dzialalnosc gospodarcza i byc
    platnikiem VATu.

    > Wiec automatycznie leasing staje sie dla 'zwyklej' (nie prowadzacej DG)
    > osoby fizycznej bardzo niekorzystny.

    Aczkolwiek leasing nie jest specjalnie korzystny takze przy DG.
    On moze byc chyba tylko wtedy korzystny, gdy ktos nie chce brac kredytu.
    Ew. w przypadku samochodow osobowych innych niz "ciezarowe".
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH