  • 41. Data: 2015-11-09 14:40:40
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jj wrote:
    > A mnie właśnie się pojawiły dwie transakcje na KK - obie wykonane 7.11.2015. Jedna
    transakcja z USA (1kzł), druga z Japonii (29zł). Zastrzegłem kartę i infolinia kazała
    czekać na zaksięgowanie i potem składać reklamację. Kartę nadal mam w portfelu,
    ciekawe jak zajumali dane (kartę używałem za granicą na wakacjach, ale w sumie
    rzadko).

    zwinęli komuś bazę danych kart tam gdzie robiłeś zakupy. Przypadek ze
    trafilo na ciebie. Normalka. Zdaza sie raz na tydzien praktycznie.

  • 42. Data: 2015-11-09 14:42:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Caly ten biznes dziala dzieki zaufaniu

    ooo. to jest sedno.

    dlatego karty działały super, dopoki visa nie postanowila zarobić na
    nich na wschodzie. I zrobil sie problem.

  • 43. Data: 2015-11-09 14:45:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Gałka wrote:

    > Czy dobrze rozumiem, że jakbyś sam tę pizzę zamówił a potem twierdził,
    > że to nie Ty to też by zwrócili?

    pewnie tak.

    dlatego jestem przeciw globalizacji. co niektorzy jeszcze nie dorosli do
    uczciwosci.

    Ale radzilbym granicy stanow wiecej nie przekraczac po takim numerze.

  • 44. Data: 2015-11-09 14:58:41
    Od: jj <p...@w...pl>

    > Do reklamacji w banku wymagane było zgłoszenie sprawy na policję
    > (polską).

    W jakim banku i kiedy to było? Bo mBank na stronie z informacją o składaniu
    reklamacji nic nie pisze o takim wymogu.

  • 45. Data: 2015-11-09 15:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >ooo. to jest sedno.
    >dlatego karty działały super, dopoki visa nie postanowila zarobić na
    >nich na wschodzie. I zrobil sie problem.

    Ja tam mysle, ze na wysokosci prowizji sie to opiera.
    W koncu w USA nieuczciwych ludzi tez nie brakuje.
    Tylko gdy zyski przewyzszaja straty, to mozna sie tym nie przejmowac.

    Oczywiscie im wyzsze straty tym wiecej ma ochote byc nieuczciwych,
    wiec trzeba ich jakos scigac.
    W USA dawniej moglo byc latwe, teraz i na swiecie niekoniecznie.

    J.

  • 46. Data: 2015-11-09 15:36:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jj wrote:

    > W jakim banku i kiedy to było? Bo mBank na stronie z informacją o składaniu
    reklamacji nic nie pisze o takim wymogu.

    Nie ma takiego wymogu prawnego
    Banki dokładają to same od siebie w regulaminach , probując w ten sposob
    zniechecic ludzi do prob oszustwa i składania reklamacji swoich własych
    transakcji. A może się uda.
    Jak bank cię przyłapie na kłamstwie, to może ci nagwizdać.
    Jak policja cię przyłapie na sładaniu fałszywych zeznań to idziesz
    siedzieć. Stąd banki lubią się wyręczać policją.

  • 47. Data: 2015-11-09 16:36:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Nov 2015 05:58:41 -0800 (PST), jj <p...@w...pl> wrote:

    >W jakim banku i kiedy to było?
    Alior Kantor. Reklamacje złożyłem chyba 31.10.2014 r.
    Zwrot z banku dostałem 14.11.2014 r.
    Dokładnych dat transakcji kartą już nie mogę sprawdzić bo historia
    karty (zastrzeżonej w chwili składania reklamacji) nie jest już
    dostępna.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 48. Data: 2015-11-09 21:05:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Nov 2015 03:57:26 -0800 (PST), jj <p...@w...pl> wrote:
    > blokady. Juz tak kilka razy dowiedzialem sie o mandatach z
    zagranicy, ktore
    > mi Hertz sciagnal.

    Że co? Od kiedy mandaty z innego państwa są ściągane w pl??

    --
    Marek

  • 49. Data: 2015-11-09 22:22:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
    > zagranicy, ktore
    >

    > Że co? Od kiedy mandaty z innego państwa są ściągane w pl??

    zgodnie z umową z wypożyczali samochodów.
    Jak ich samochod dostanie mandat w czasie kiedy miałeś go na stanie to
    dopiszą ci go do rachunku.
    Tak samo przejazdy przez płatne drogi.

  • 50. Data: 2015-11-09 22:26:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 22:22, witek pisze:

    > zgodnie z umową z wypożyczali samochodów.
    > Jak ich samochod dostanie mandat w czasie kiedy miałeś go na stanie to
    > dopiszą ci go do rachunku.
    > Tak samo przejazdy przez płatne drogi.

    Ej, no, Hertz nie kombinuje z tym, że nie wiedzą kto prowadził? A to
    lamusy ;)

    --
    Liwiusz