  • 1. Data: 2014-08-06 07:22:15
    Temat: BOS - podwyzka oplat - czas sie pozegnac
    Od: m...@g...com

    Od 1 sierpnia podwyżka za KBK, m.in.:
    - 12 zł/mies. prowadzenie konta (było 10)
    - 0,50 zł za realizację zlecenia stałego (było 0)

    https://s.bosbank.pl/files/file_58/TOIP_1_1205.pdf

    Chyba zapomnieli mnie o tym powiadomić, żebym mógł wyrazić sprzeciw i rozwiązać umowę
    z dniem wprowadzenia zmian. Teraz będę musiał zachować miesięczny okres
    wypowiedzenia?

    M.

  • 2. Data: 2014-08-08 18:25:29
    Temat: Re: BOS - podwyzka oplat - czas sie pozegnac
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-08-06 07:22, msawic<"!">gmail.com pisze:
    > Od 1 sierpnia podwyżka za KBK, m.in.:
    > - 12 zł/mies. prowadzenie konta (było 10)
    > - 0,50 zł za realizację zlecenia stałego (było 0)
    >
    > https://s.bosbank.pl/files/file_58/TOIP_1_1205.pdf

    Czy dobrze widzę, że inne (oprócz KBK) "kosztują" teraz 0 zł za utrzymanie?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/