  • 11. Data: 2019-12-11 00:02:08
    Temat: Re: kto wydoił SKOK Wołomin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    Dnia Sat, 07 Dec 2019 11:12:04 +0100, Marek napisał(a):

    >W Fakcie:
    >"W marcu bieżącego roku z dokumentów wynikało, że żona piosenkarza z
    >kredytu wziętego w SKOK Wołomin nie spłaciła ani złotówki!"
    >https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/dominika-tajner-
    uslyszala-zarzuty-dotyczace-wyludzenia-kredytu/m4w9d
    xl

    Dziwne troche. Kredyt wziety w 2013r i bank nie dochodzil braku splat
    juz po miesiacu ?
    Czy jakis taki z 5-letnia karencja ? .... nie wierze :-)

    Ktos z banku wzial kredyt na nia i splacal przez pewien czas ?
    Dosc prawdopodobne, tylko by chyba teraz zarzutow nie miala.

    Wiec wychodziloby na to, ze o tym wiedziala, i chyba nawet podpisala.

    Czy papiery sie zapodzialy i dopiero syndyk odkryl ?
    Ale przeciez to teraz bity w komputerze ...

    J.

  • 12. Data: 2019-12-12 10:49:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Dec 2019 00:02:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ktos z banku wzial kredyt na nia i splacal przez pewien czas ?
    > Dosc prawdopodobne, tylko by chyba teraz zarzutow nie miala.

    Jeśli ktoś weźmie kredyt na Ciebie to jak za późno bedziesz bronił
    dostaniesz zarzuty. Podobnie jak słabo będziesz się bronił.
    "Panie władzo to nie ja wziąłem" nie robi na policji wrażenia. Mają
    PESEL, podpis i to im na początku wystarczy do postawienia zarzutów.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-12-12 15:11:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziwne troche. Kredyt wziety w 2013r i bank nie dochodzil braku
    > splat
    > juz po miesiacu ?

    Tu masz wyjaśnione jak to najprawdopodobniej było:

    https://youtu.be/Y4XsSVfjX_U?t=6m9s

    --
    Marek

  • 14. Data: 2019-12-12 22:17:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2019 15:11:18 +0100, Marek napisał(a):

    > Tu masz wyjaśnione jak to najprawdopodobniej było:
    > https://youtu.be/Y4XsSVfjX_U?t=6m9s

    Cos w tym jest, ale ... czy Wisniewscy mieszkali w Wołominie, zeby das
    sie tak zastraszyc ?
    W Łazach mieszkali, akurat po przeciwnej stronie Warszawy.
    Niby dzis zadna odleglosc, ale cos mi smierdzi.

    Wiec mysle, ze tu raczej potrzebowali pieniedzy i sie dogadali.
    Albo Michal sie u mafii zadluzyl, i w ten sposob dlugi splacali.

    Albo jeszcze jakos inaczej, bo ciekawie sie robi
    https://www.pudelek.pl/artykul/144318/wisniewscy_str
    acili_dom_pod_warszawa_rezydencja_nie_nalezy_do_zadn
    ego_z_malzonkow/

    J.