  • 1. Data: 2007-01-24 07:25:40
    Temat: kredyt z dopłatami PKO BP
    Od: "pitos" <p...@p...onet.pl>

    Na stronie PKO BP ukazały się informacje na temat warunków przyznania
    takiego kredytu i jest informacja, że spłata kredytu następuje w ratach
    malejących, to chyba jakiś żart, jeżeli tak jest to nie pozostaje nic innego
    jak tylko czekać na ofertę Skoków i może pekao sa w lutym, głeboko mam ich
    raty malejące, przecież w ustawie wyraźnie pisze, że mogą to być raty stałe
    a tym samym rząd więcej dopłaca do takiego kredytu

  • 2. Data: 2007-01-24 08:46:10
    Temat: Re: kredyt z dopłatami PKO BP
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > raty malejące, przecież w ustawie wyraźnie pisze, że mogą to być raty stałe
    > a tym samym rząd więcej dopłaca do takiego kredytu

    w ustawie faktycznie jest tak napisane, ale sprawdze jeszcze w PKO BP
    czy faktycznie TYLKO raty malejace sa mozliwe

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-24 09:11:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    info prosto z PKO BP

    "PKO BP rozpoczyna sprzedaż kredytu preferencyjnego z możliwo?ciš spłaty
    w ratach malejšcych. Docelowo kredyt będzie można spłacać także w ratach
    annuitetowych."

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-24 09:17:36
    Od: "pitos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > info prosto z PKO BP
    >
    > "PKO BP rozpoczyna sprzedaż kredytu preferencyjnego z możliwo?cią spłaty w
    > ratach malejących. Docelowo kredyt będzie można spłacać także w ratach
    > annuitetowych."
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Dzięki za odpowiedź, a co to znaczy docelowo, za tydzień, za miesiąc a może
    za rok? Pewnie nie wiadomo... No bo jak w ratach malejących to jeszcze
    więcej ludzi będzie miało problem w związku ze zdolnością kredytową. No nic
    czekam do lutego a szkoda.

  • 5. Data: 2007-01-24 09:31:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > więcej ludzi będzie miało problem w związku ze zdolnością kredytową. No nic

    zapytalem tez i o to, zobaczymy co bank odpowie, moze maja juz jakąś datę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-24 10:22:04
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > zapytalem tez i o to, zobaczymy co bank odpowie, moze maja juz jakąś
    > datę

    A jest cos takiego jak kredyt hipoteczny z ratami rosnacymi ? Przeciez
    przy kredycie na 30 lat, za np. lat 10 bedziemy zarabiac wiecej, a i
    sila pieniadze bedzie inna (dzisiaj maslo kosztuje 2zl, za 10 lat koze
    kosztowac 4zl), tak wiec takie rozwiazanie dla klienta jest bardzo
    korzystne (powiedzmy, ze teraz zaczal dopiero prace po studiach i
    oczywistym jest ze z czasem bedzie zarabial wiecej i wiecej bedzie
    mogl splacac).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-24 10:30:16
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > nie ma, naturalnym kredytem jest ten z ratami malejacymi, im wiecej
    > splaciles tym nizsze placisz odsetki (tym samym raty), ale w ten
    > sposob na poczatku sa one najwyzsze

    Tyle, ze dla mlodej osoby (czy tez mlodej pary) raty malejace to
    srednie rozwiazanie, bo potrzeb jest wiele i trudno oddawac jeszcze
    wiecej na kredyt mieszkaniowy.

    > raty annuitowe niweluja ten problem i usredniaja rate
    > kapitalowo-odsetkowa

    No tak, ale moze ktos wprowadzi kiedys raty rosnace ? :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-01-24 10:31:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]

    na poczatku sa one najwyzsze

    raty annuitowe niweluja ten problem i usredniaja rate kapitalowo-odsetkowa

    problem pojawia sie jak chcesz splacic caly kredyt splacany ta druga
    metoda, w tym wypadku zazwyczaj trzeba doplacic do zaplaconych juz odsetek

    trudno to opisac, ale znacznie latwiej narysowac, tutaj niestety nie ma
    takiej mozliwosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2007-01-24 10:39:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tyle, ze dla mlodej osoby (czy tez mlodej pary) raty malejace to srednie
    > rozwiazanie, bo potrzeb jest wiele i trudno oddawac jeszcze wiecej na
    > kredyt mieszkaniowy.

    fakt, chociaz raty malejace sa w koncowym rozrachunku tanszym rozwiazaniem

    > No tak, ale moze ktos wprowadzi kiedys raty rosnace ? :)

    to pewnie bylyby tak drogie jak kredyt ze stala stopa procentowa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-24 10:42:27
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    la mnie te kredyty to jedna wielka ściema, jak się ma mieszkanie
    spółdzielcze to trzeba się z nieg zrzec po wybodowaniu domu lub zakupie
    innego mieszkanai, zyskamy wtey 50 % odsetek czyli jakieś powiedzmy 30000 a
    stracimy mieszkanie które po wykupieniu sprzedamy za przykładowo 300 tys