  • 11. Data: 2002-09-22 15:58:59
    Temat: Re: kredyt na 35 lata DG
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 22 Sep 2002 17:44:32 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Przy kredytach hipotecznych nie trzeba podawac oprocentowania efektywnego,
    >ale tak z ciekawosci... ile ono wynosi?

    Przy hipotecznych czy przy mieszkaniowych ? Bo to przeciez nie to
    samo.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-09-22 16:09:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przy hipotecznych czy przy mieszkaniowych ? Bo to przeciez nie to
    > samo.
    > --

    Mialem na mysli kredyt na nabycie nieruchomosci, a te z reguly sa
    hipoteczne. Choc spotkalem sie z osobami ktore biora zwykly kredyt gotowkowy
    na ten cel ;).
    Wracajam do meritum... Ustawa mowi:

    Art 3 ust 2
    Ustawy nie stosuje sie takze do umow o kredyt konsumencki:
    [...]
    2/ przeznaczony na nabycie nieruchomosci lub prawa uzytkowania wieczystego,
    budowe, odbudowe, rozbudowe, nadbudowe, przebudowe, remont budynku lub
    lokalu stanowiacego odrebna nieruchomosc lub nabycie spoldzielczego
    wlasnosciowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz wniesienie wkladu
    czlonkowskiego do spoldzielni mieszkaniowej.

    Maciej

  • 13. Data: 2002-09-22 16:16:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Sep 22, 2002 at 06:09:02PM +0200, MK wrote:

    > Mialem na mysli kredyt na nabycie nieruchomosci, a te z reguly sa
    > hipoteczne. Choc spotkalem sie z osobami ktore biora zwykly kredyt gotowkowy
    > na ten cel ;).

    Ja bralem. Tzw. pomostowy (pbk).

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-09-22 16:40:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 22 Sep 2002 18:09:02 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Mialem na mysli kredyt na nabycie nieruchomosci, a te z reguly sa
    >hipoteczne. Choc spotkalem sie z osobami ktore biora zwykly kredyt gotowkowy
    >na ten cel ;).

    Chodzilo mi raczej o odwrotna sytuacje - kredyt/pozyczka z
    zabezpieczeniem hipotecznym przeznaczona na niemieszkaniowy cel.
    Take produkty do 80kzl ustawa obejmuje.

  • 15. Data: 2002-09-22 17:00:42
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:
    > Jasne, a swistak siedzi i...........
    > Ja mam marze 1% bo jestem VIP i wklad wlasny,

    Wszystko jest zależne od wielu czynników. Oczywiście, że osoby, które mają
    najwyższe dochody mogą liczyć na lepsze warunki. Jako przedstawiciel dopiero
    zaczynam pracę (i chyba już kończę, bo mi nie idzie) więc wiele jeszcze mi
    nie powiedziano, a szczególnie jeśli chodzi o obsługę VIPów

    > moze poinformujecie jeszcze kolege o ubezpieczeniu kredytu i hipoteki i

    Tu warunki w Allianz chyba najgorsze nie są? Z porównania do PZU są o wiele
    lepsze.

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 16. Data: 2002-09-23 11:10:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (22 Sep 2002 15:00:44 +0200),
    f...@p...onet.pl był(a) napisał(a):

    >To rata + odsetki

    Ale mieszkanie za 200 tysięcy? No no...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-09-23 12:04:10
    Temat: Odp: kredyt na 35 lata DG
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > Ale mieszkanie za 200 tysięcy? No no...

    Istnieje możliwość wcześniejszej spłaty kredytu.
    A kredyt w BIG Banku.

    Smerf

  • 18. Data: 2002-09-23 13:12:58
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Ale mieszkanie za 200 tysięcy? No no...

    Z odsetkami.

    Karol

  • 19. Data: 2002-09-24 09:01:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 23 Sep 2002 15:12:58 +0200), "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Z odsetkami.

    No w sumie tak... Ale ile jest tych odsetek? No za 30 lat to pewnie
    się uzbiera :-( ale ja bym się nie wiązał tak dlugą umową. Nie wiadomo
    co będzie i czy będę chciał 35 lat mieszkać w tym samym mieszkaniu :-(

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)