  • 1. Data: 2002-02-18 21:53:59
    Temat: kredyt mieszkaniowy 70K
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Gdzie najlepiej wziac kredyt na male mieszkanie/kawalerke (wartosc okolo 100
    000)?
    Wklad wlasny okolo 30%. Dochod okolo 7500 brutto.

    Z gory dziekuje!

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-02-18 21:57:41
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy 70K
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie najlepiej wziac kredyt na male mieszkanie/kawalerke (wartosc okolo
    100
    > 000)?
    > Wklad wlasny okolo 30%. Dochod okolo 7500 brutto.

    A gdzie masz ROR?
    Sprawdz poza tym BZWBK, PKO BP, Fortisbank

  • 3. Data: 2002-02-18 23:04:24
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    > A gdzie masz ROR?

    Nie chodzi o mnie. A jesli chodzi o osobe, ktora chce wziac kredyt, to ma
    konto w Millenium.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-02-19 06:45:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtas" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie chodzi o mnie. A jesli chodzi o osobe, ktora chce wziac kredyt, to ma
    > konto w Millenium.

    Bylem w Millennium porozmawiac o kredycie i wydaje mi sie, ze maja dosc
    atrakcyjna oferte.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]